zaterdag 8 december 2012

X Mas creatie met mini Magnolia's



Hoi hobbymaatjes,gisteren en vandaag druk aan de gang geweest met deze creatie. Ik had van een hobbymaatje XMAS letters gehad om er wat mee te freubelen. Wist meteen wat ik ermee wilde,dit dus.! Hoe vinden jullie het geworden??? Alle letters heb ik gescrapt met het scrappapier van Maja design Vintage Winter. De magnolia's verkleind en ingekleurd met de copicmarkers.


Hieronder volgen de nummers die ik heb gebruikt:
Huid: E000, E00, E01, RV21
Rood: R35, R33, R21, R29, E08, E07
Bruin: E49, E47, E44, e43, E42, E41, E40,E50, E51, E53, E30, E81, E15, E17, E18
Grijs: W0,W1, W2, W3, W4, W5
Geel: Y15, Y13.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden
Verder wil ik jullie bedanken voor de hele leuke reactie op me labelkaartje,erg leuk en bedankt hiervoor.!
fijne middag, lieve groetjes Marga.

53 opmerkingen:

JOKE zei

Prachtig Marga!!!! En wat een werk......maar leuk hè, zo'n groot project!
Liefs Joke

Trijntje zei

Heel erg mooi gemaakt.Schitterende creatie.Leuk met al die kleine magnolia's. Groeten Trijntje

marion zei

super super gaaf ! liefs, Marion

Henriëtte zei

Superleuk gedaan Marga.

Groetjes Henriëtte

jokiedebeer zei

JEE Marga wat ontzettend leuk gedaan zeg. Dat ziet er super gezellig uit.
groetjes joke

Bernadet zei

wowwww wat is dit supergaaf geworden Marga!

Mihaela zei

What a gorgeous Christmas scene you have created! I love it!!!

Wil zei

Sjonge wat een werk heb je daaraan gehad zeg! Het ziet er heel erg leuk uit. Een toppertje hoor!

groetjes, Wil

Heleen zei

Ohhh Marga wat een schitterend geheel!!! Zou je het leuk vinden als ik die op het blog van NKU een keer laat zien? Mail me maar even. heleen1969@live.nl

Lieve groetjes, Heleen

Ans Gilbert zei

Oooh Marga,

Wat supermooi..leuk die XMAS letters en super al je magnoliaatjes..wat een werk...maar WOW..

Liefs van Ans

Lia zei

Wat geweldig leuk zeg,
groetjes Lia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw helemaal geweldig.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Hoi Marga
John heeft de laptop net neergezet,was weggegleden in de kast op de grond ,kon er echt niet bij.
Ze zijn werkelijk geworden zoals ik het in mijn hoofd had,geweldig dus.
Je houdt 'm toch wel zelf he?
Heel fijn weekend,groetjes Anneke

Irene zei

Een pronkstuk Marga!!

xx Irene

ANJA 3D zei

Ik vind het prachtig, Wat heb je dit schitterend gemaakt.
Gr. Anja

Pouwla zei

Wauw ! Marga, supergaaf gemaakt zeg!
Wel veel werk denk ik. Maar wat mooi!
Groetjes Pouwla.

Ria's Creaties zei

Och wat is die mooi,heel veel werk maar het resultaat mag er wezen.Prachtig,groetjes ria.

Miriam zei

Dit is wel heel apart en mooi gedaan,
wat een werk!
Op deze creatie mag je zeker trots zijn.
Ik ben er in elk geval helemaal weg van, zooo mooi
Fijn weekend,
Miriam

Jolanda zei

Wat ziet dit er gaaaaaf uit vind het helemaal geweldig wow superrr.

Fijn wknd en liefs Jolanda

Danoesja zei

Hoi Marga

Dit ziet er schitterend uit, hier ben je vast wel even mee bezig geweest. Het is een hele mooie kerstdecoratie.

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Wauwwww wat mooi Marga
wat een hoop werk heb je hier aan gehad, maar het resultaat is dan ook... geweldig!!!!

Liefs Corrie

Cobie zei

Oooo.... wat een schitterende creatie!!

Groetjes Cobie

arjette zei

Ooohhhh schitterend zeg, dat heb je prachtig gemaakt!!! Daar zitten heel wat uurtjes werk in denk ik zomaar!!

gr. arjette.

Martha zei

Hoi hoi Marga,
wat heb je dit mooi gemaakt zeg!
Prachtig!
Groetjes van Daatje

Marguerite zei

Druk aan de gang, ja dat kan je wel zeggen. Wat zijn de letters leuk geworden zeg!
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wow wat heb je een schitterende creatie gemaakt Marga.
Het ziet er echt super super gaaf uit.

Groetjes Jannie

HennyD zei

Marga, wat heb je er weer iets prachtigs van gemaakt.
Super, hoe kom je op het idee.
Zó leuk, met al die kleine Magnolia's en wat een werk om die alleen al in te kleuren.
Het is een schitterend geheel!

Heel veel lieve groetjes, Henny

Riet zei

ohhh wowww Marga,wat is dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Anke zei

Wow wat prachtig. Vast een hele klus maar het resultaat mag er zijn.
Het is een schitterend geheel.
Fijn weekend
liefs Anke

Corrie zei

Wat een prachtige creatie Marga, dat is een hoop werk geweest, maar het ziet er schitterend uit, mijn complimenten hoor.Er is zoveel op te zien, een genot om naar te kijken.
Lieve groetjes Corrie

Anoniem zei

Supers,wat een prachtige creatie.Groetjes joke

peggy zei

Ik zat ff te denken wat ik hier moet typen om uit te drukken hoe mooi je werk is ....en niks geeft dat goed genoeg weer.
Het is zoooooooo mooi,een pareltje.


Grtjs Peggy

Antoinette Voorn zei

Prachtig Marga!wat een werk......maar heel leuk zo een tafereeltje, Toppie!!

Gr Antoinette

Diana zei

Jeee, Marga, wat een werk moet dat geweest zijn zeg! Het resultaat mag er echter zijn, ik vind het schitterend!!
Groetjes Diana.

Trudy zei

Wow Marga, wat is dit schitterend!!!!!
Groetjes Trudy

Juanita zei

Dat is helemaal super wauw, echt fantastisch!!!!
Liefs Juanita

Marlies zei

Wauw wat een schitterende creatie Marga! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

Dora zei

tjee....wat een creatie. GEWELDIG gemaakt. knap!!
groetjes

inge zei

Wauw Marga wat een schitterend project heb je daar gemaakt zeg. Het ziet er superleuk uit, dit zou ik zo boven mijn open haard kunnen plaatsen hahaha.

Groetjes Inge

Marrie zei

Hallo Marga,

Ik vind het super zo als jij die letters heb opgepimt.
Leuk met die Magnolia stempels en hele leuke details er op verwerkt.

Lieve groetjes Marrie

Marlies zei

Wat een klus, maar je hebt eer van je werk. Het ziet er geweldig mooi uit! Groetjes, Marlies

Tinie zei

Wat moet je hier nog van zeggen.....zo super mooi en wat een werk!!! Een juweeltje!!!

Groetjes Tinie

Wil zei

Hartstikke gaaf!!!!!!
Het is inderdaad veel werk,de mijne ligt al 2 weken stil.

Groeten WIL

Angela zei

Allemachies van een werk..... maar wat is het prachtig geworden Marga!!!
Daar kun je écht trots op zijn!!!
grt Angela

Hanny zei

OOO wat heeft hier veel tijd in gezeten maar het is het dubbel en dik waard, wat een prachtig kunstwerk is het geworden, geweldig.
liefs Hanny

Ilonka zei

Wauw Marga wat gaaf zeg !! En wat een werk heb je er aan gehad. Maar zo mooi. Complimentjes hoor !!

Groetjes ilonka

Gonny zei

Wouwwwwwwwwwwww Marga
een mega klus maar wel een topper geworden hoor.
heel erg mooi vind ik
gr Gonny

Ans zei

Een schitterende creatie vol met leuke details.

Liefs ANS

Anoniem zei

Hoi Marga
Wat gaaf zoiets had ik er nog niet ingezien toen ik die letters zag bij jou.Liefs Anneke
Beterschap hoor.

Wendy zei

Tjonge jonge, wat ziet dit er gaaf uit zeg! Wat heb je dit schitterend gedaan Marga, prachtig. Ik heb de foto even vergroot om alles goed te kunnen bekijken. Heerlijk genieten!
Groetjes, Wendy

marian zei

Wat een schitterende creatie Marga,
Echt heel erg mooi.
Geniet er maar van.
Groetjes van Marian.

Chantal zei

Wauw meis, je letters zijn werkelijk fantastisch en wat een mooi staaltje werk! Kan niet wachten om het in het echt te zien! Lieve groetjes, Chantal

Alina zei

schitterend, Marga, complimenten!!!!!!