woensdag 19 december 2012

Me laatste kerstkaart voor 2012




Hoi allemaal ,deze kaart is echt me laatste kerstkaart voor 2012. Ik heb deze kaart gemaakt voor me vriendin. Zij heeft de kaart inmiddels gekregen en kan het nu ook plaatsen.
Het patroon om deze kaart te maken heb ik gehad van een hobbymaatje van de NKU,bedankt meis het is een heel mooi patroon en leuk om te maken. Ik heb de voorkant van deze kaart ook maar gescrapt en gekleurd.

De magnolia's zijn ingekleurd met de copicmarkers en het scrappapier is van Bo Bunny Powder Mountain collection.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de DT call van Duymelot  (http://duymelot.blogspot.nl/)

Verder wil ik jullie bedanken voor de vele en leuke reacties op me geborduurde kaarten
Ik wens jullie een hele fijne middag ,lieve groetjes Marga.

56 opmerkingen:

Bea zei

Supermooie kaart Marga, heeft iets bekends voor mij want deze kreeg ik gisteren met de post(van mijn dochter Elise),wel in andere kleuren maar zelfde ontwerp.......

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,
Wat een pracht exemplaar is deze kaart, lest best zullen we maar zeggen..supermooi gemaakt..

Liefs van Ans

Unknown zei

Super leuke kaart! Echt een mooi model!
Liefs Angelique

Babette zei

Wat een gave kaart en een heel erg mooi model.
Groetjes Babette

JOKE zei

Wauwwww wat een schitterend model!!!
Heb meteen zin om er aan te beginnen ;-) maar ik zal even wachten nog... Het s wel een super mooie kaart Marga!!!
Liefs Joke

Ghea zei

Wat een plaatje Marga eigenlijk te MOOI om weg te geven, ja het is waarschijnlijk toch waar lest best en best is ie......
Liefs Ghea

Dora zei

schitterend!! prachtig ontwerp en papiercombinatie.
super!!
groetjes

Irene zei

Wow dat is me toch mooi, wat een bijzonder model. Succes voor het DT!!!

xx Irene

Hermien zei

Prachtig Marga, en veel suc6 met de DT-call.

Groetjes hermien

marijke zei

jeeeeeeeee wat een gave kaart zeg schitterend model ik ga hem even opslaan zodat ik hem later eens kan bekijken of ik de maten kan ontdekken ervan

Bernadet zei

wat een toppertje is je laatste kerstkaart geworden Marga!!

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Marga! Leuk model hoor.
Gr. Karin

Welkom bij Happy Stamper zei

hey wat een mooie kaart zeg, hij is super gaaf, mooi patroon hoor :)
groetjes angelique

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Een heel erg leuk kaartje Marga!

Groetjes Ida

Juanita zei

Inderdaad een leuk patroon, en je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Liefs juanita

Linda zei

prachtig gedaan
gr linda

Gonny zei

wouwwwwwwwwwwww marga je knalt dus het jaar uit met deze mooie kerstkaart
een topper hoor. en ik ik heb dit jaar weer genoten van al je mooie kaartjes maakt niet uit welk patroon of model en wat voor stempel .super hoor
gr Gonny

Corrie zei

Wat een beauty is het weer Marga, daarom kom ik hier zo graag buurten, wat een mooie kleuren heb je gebruikt, de stempelafdrukjes,zijn ook weer zo mooi gekleurd, dat je de kerstkaarten nu zat bent begrijp ik maar al te graag, gelukkig weet je mijn adres hahaha, grapje, prachtig gemaakt jij krijgt van mij een dikke 10.
lieve groetjes, Corrie

roelie zei

nou meid en wat voor laaste kerstkaart

prachtig hoor


gr roelie

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, marga. zowel de voorkant, als de binnenkant. prachtige kleuren heb je gebruikt en je stempel is ook schitterend.
Gr. Anja

Martha zei

Hoi hoi marga,
leuk modelltje is dit he!
Prachtig gemaakt en met mooie kleurtjes bewerkt!
Groetjes van Daatje

Cindy zei

Deze is ook al weer zo mooi, maar ja dat zijn al je kaarten. Zou best wel eens muisje willen zijn om je bezig te zien.... Supermodel en blauw is mijn lievelingskleur, dus de kleur, prachtig! Liefs, Cindy

Annette zei

Wat een prachtige kaart! Ik vind hem super!
Gr. Annette

Yvonne zei

Wow, wat een schitterende kaart!
liefs Yvonne

Trijntje zei

Weet je het zeker Marga de laatste?Het is een prachtige kaart geworden. Een hele mooie stempel,kleuren zijn super mooi. Het model kaart is leuk. Groeten Trijntje

jolanda zei

wow wat een super mooie kaart.
Er zal maar zo'n prachtige kaart op je matje vallen

Antoinette Voorn zei

Wat een super laatste? kerstkaart!!! Patroon is gaaf en heel leuk. KLeuren zijn top hoor!

gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marjan zei

Weet je zeker dat het de laatste is ?? LOL
Dit is ook wel een schitterend exemplaar zeg !

Groetjes, Marjan

Sherry zei

Absolutely gorgeous card!! I luv all the details and the design. Good luck to you on the DT!!

Hugs

Muuske zei

Prachtige kaart Marga veel succes met het DT.groetjes Margo.

Jolanda zei

Das weer een knap werkje wat je daar gemaakt hebt vind hem superrrrr.

Liefs Jolanda

Henriëtte zei

Wat en prachtige kaart weer Marga. Echt een beauty.
Nog bedankt voor de supermooie geborduurde kerstkaart die ik van jou heb gekregen. Echt super.

Groetjes Henriëtte

Wil zei

Prachtige kaart,zowel binnen als buiten.
Mooi papier,prachtig ingekleurd.
Sucses bij t DT call.

GRoeten WIL

Anita Meijer zei

Wauw wat is die schitterend geworden Marga, echt een kunstwerkje, wat een plaatje om te zien. Super.
Liefs van Anita

Anke zei

Schitterende kaart
liefs Anke

Lenie zei

Wat een schitterende kaart en mooi model ook.
greoten LEnie

Anoniem zei

Wauw,wat een beauty van een kaart.Groetjes Joke

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje

Groetjes Ilonka


Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat een geweldig mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Chantal zei

Ik ben de trotse eigenaar van deze supermooie kaart! In het echt is ie nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan de foto. Nogmaals heel veel dank meis voor deze supermooie kaart en ga hem zeker koesteren! Lieve groetjes, Chantal

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Chantal zei

Nog even een aanvulling! Bedankt voor je deelname aan de wedstrijd op het Duymelot-blog en veel succes!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Pouwla zei

Wauw Marga! Wat een beauty zeg!
Echt gaaf en een gaaf patroon!
Lieve groetjes Pouwla.

inge zei

Deze is werkelijk schitterend Marga, heel mooi gemaakt.

Groetjes inge

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Teresa zei

Beautiful card Marga, I wish you a very Happy Christmas and A Happy New Year.
Hugs Teresa xx

Anoniem zei

Hoi Marga
Maar weer een maatjesdag afspreken?
Waanzinnig mooi liefs Anneke

Jan Hennings zei

Love this and what a beautiful design!

Marlies zei

Wat een prachtige laatste kaart! Mooi ontwerp en veel werk aan besteed! Groetjes, Marlies

HennyD zei

Schitterend Marga.
Wat een prachtig model, weer super ingekleurd.
En Chantal in de wolken ermee.

Liefs, Henny

Corrie zei

Wauwwww wat een super mooie kaarten Marga
Liefs Corrie

anita01 zei

Och geweldig gaaf model en mooi gemaakt hoor.

Warme groetjes,
Anita

Judith Slegers zei

Wauw Marga, wie deze heeft gekregen mag van geluk spreken. Ik heb echt zelden zo,n mooie kaart gezien.
Heb je daar toevallig een patroontje van?
Graags tot ziens in het nieuwe jaar! Liefs judith

manon's kaartenhoekje zei

wauww marga wat eeen super super kaart zeg, ik heb een vraagje want is het ook mogenlijk om een beschrijving te krijgen hoe je die gemaakt hebt aan de binnen kant vind hem echt superrrrr

groetjes manon