zaterdag 1 december 2012

"Kerst / Feest" N.K.U. 32



Vandaag start de 32ste uitdaging van de N.K.U. met het thema "Kerst / Feest ". Ik heb zelf  voor een kerstkaart gekozen. Voor me gevoel moet ik er nog heel wat maken. De challenge loopt tot en met  donderdag 13 december 1900 uur.. Ben je benieuwd wat mijn collega´s hebben gemaakt neem dan een kijkje bij hun op het blog. http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/

 Ik heb Tilda ingekleurd met de copicmarkers ;
De kleuren hiervan zijn:
Huid:  E000, E00, E01,RV21
Haar: E43,E44, E47
Jurk: R24, R27, R29
Sokken : YG61, G20, G40
Blaadjes: YG91, YG93,YG95

Het scrappapier is van Authentique Festive

Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaart.
Fijn weekend, lieve groetjes Marga.


29 opmerkingen:

inge zei

Wat een schitterende kaart Marga, heel mooi van kleur en detail. Een heel fijn weekend.

Groetjes Inge

Jolanda zei

een super mooie kaart Marga:0)
fijn weekend
grtz Jolanda

JOKE zei

Ik begin een beetje te wennen aan kerstkaarten in allerlei kleuren maar ik hou toch het meest van de traditionele kerstkleuren....dus deze kaart vind ik schitterend...
Liefs Joke

Anoniem zei

Een prachtige kaart met mooie details.Groetjes Joke

marian zei

Hallo Marga,
Het is weer een schitterende kaart, prachtige kleuren.
Ik moet ook nog heel veel kerstkaarten maken en attenties voor het kerstfeest van de vereniging, dus ik kan op het moment niet zoveel reageren als dat ik wel zou willen.Groetjes van marian.

Pouwla zei

Het is een beauty weer Marga!
Fijn weekend, groetjes Pouwla.

Wil zei

Heel mooi kaartje Marga. Gezellig zo met deze kleuren.

groetjes, Wil

Anoniem zei

Ze zijn echt wederom schitterend.
Heerlijk weekend,Anneke

Trudy zei

Hoi Marga! ik vindt je kaart prachtig! het magnolia stempeltje is ook zo schattig.
Groetjes Trudy

Jolanda zei

Supermooi kaartje Marga en wat mooi gedaan met dat rood ingekleurd het is en blijft een moeilijke kleur voor me, maar des te mooier om naar te kijken hihi. Ga zeker weer een gooi doen bij de N.K.U

Liefs Jolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,

Wat supermooi is je kaartje weer...mijn complimenten...

Liefs van Ans

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marga.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Marga!!!

Trijntje zei

Leuke kaart Marga.Mooie kleuren Groeten Trijntje

Corrie zei

Wat een mooie kaart Marga
Fijn weekend
Liefs Corrie

Anneke zei

super gaaf kaartje is dit en prachtig ingeleurd.
groetjes van an

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Marga!
Lieve groetjes, Berlinde

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een beauty.
Groetjes Miranda

Bernadet zei

prachtige kaart marga

marion zei

Prachtige kleurtjes, kaartje heel mooi opgebouwd, kortom een bjoetie ! Liefs, Marion

Marjan zei

Weer een prachtige kaart Marga !!
Groetjes, Marjan

Ellen zei

Hij is super Marga !!
Groetjes, Ellen

Wil zei

Hoi,
Een mooi kerstkaartje,
die heel mooi ingekleurd is.

Groeten WIL

arjette zei

Heel mooi kaartje weer!!!! Mooi papier zeg!

gr. arjette.

Cindy zei

Deze is ook weer zo mooi! Ja, ik ben en blijf een groot fan van je creaties. Ik vind je inspiratie eindeloos. Zo knap van je! Liefs, Cindy

Anita Meijer zei

Ik vind je kaart weer helemaal toppie geworden Marga, wat een mooie details en kleuren heb je weer gebruikt, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Corrie zei

O Marga, wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, de kleuren zijn schitterend, de mallen ook mooi, prachtig gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Elise zei

Wauw Prachtige kaart!!! Mooi papier en kleuren!! Super!
Groetjes Elise

Angela zei

Geweldig mooie kaart!!! Erg mooie kleuren!!
grt Angela