dinsdag 18 december 2012

Me laatste kerstkaarten ????






Hoi hobbymaaatjes, ik denk dat dit me laatste kerstkaarten zijn voor dit jaar. Deze vier heb ik van het weekend erbij gemaakt. (En dat terwijl ik nog niet beter was.) Kwam aardig wat kaarten te kort. Gelukkig had ik al wat geborduuurd/ ingekleurd. Knippen en plakken en klaar was de kaart.
Het zijn toch wel leuke kaarten geworden hé.!

Ook wil ik jullie bedanken voor de hele leuke reacties op me vorige kaart. Erg leuk om alles te lezen.
Een hele fijne middag, lieve groetjes van Marga.


38 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een juweeltje deze laatste kerstkaartjes schitterend borduurwerk, en prachtig afgewerkt....Marga
Liefs Ghea

Corrie zei

Ze zijn stuk voor stuk prachtig Marga
Liefs Corrie

Cindy zei

Waauw wat zijn ze weer mooi! Echt prachtig geborduurd en zo gaaf afgemaakt! groetjes, cindy

Anita Meijer zei

Wat zijn ze allemaal weer prachtig Marga, ik vind ze stuk voor stuk plaatjes.
Liefs van Anita

Hetty zei

Wat zijn het alle 4 schitterende kerst kaarten geworden.
Groetjes Hetty,

Bernadet zei

ze zijn alle4 prachtig marga

Pouwla zei

Het zijn zijn beauty's Marga!
Groetjes Pouwla.

Amanda zei

wat een schattige en mooie kaartjes Marga!

liefs Amanda

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,

Alle 4 weer supermooi...mijn complimenten..

Liefs van Ans

Wendy zei

Hoi Marga, wat heb je leuke kerstkaarten gemaakt! En de kleurtjes zijn zo mooi... Ik vraag me ook af of ik nu 'klaar' ben met de kerstkaarten hahaha!
Groetjes, Wendy

Muuske zei

4 super mooie kerstkaarten.groetjes Margo.

HennyD zei

Oh Marga, wat zijn ze prachtig!
Zo mooi geborduurd en weer super ingekleurd.
Kortom snoepies.

Lieve groetjes, Henny

Hanny zei

Ze zijn stuk voor stuk schitterend en nog wel gemaakt terwijl je ziek was, knap hoor. Hopelijk ben je weer helemaal fit nu.
liefs Hanny

Bea zei

Nou Marga jij bent goed bezig geweest, stuk voor stuk prachtige kaarten met een mooi borduurwerkje........

groetjes Bea.

Gonny zei

Marga het zijn weer plaatjes hoor
gr Gonny

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw heerlijke kaarten zijn dit om te bekijken, prachtig gemaakt Marga!

Groetjes Ida

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten, Marga stuk voor stuk. Mooi geborduurd, leuke plaatjes gebruikt.
Gr. Anja

Miriam zei

Mooie kerstkaarten!
Lieve plaatjes heb je gekozen.
Groetjes, Miriam

Henriëtte zei

Prachtige kaarten hoor, maar eh....weet je zeker dat dit de laatste zijn?? Ik ga er zelf nog wel een aantal maken zolang ik nog in kerstmood ben, handig, alvast voor volgend jaar

groetjes Henriëtte

Jolanda zei

Super zijn ze Marga en ondanks dat je nog niet beter bent zijn het weer toppers geworden.

Beterschap en liefs Jolanda

Antoinette Voorn zei

Wow wat zijn ze weer mooi! Echt prachtig geborduurd en zo mooifgemaakt!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Antoinette Voorn zei

Wow wat zijn ze weer mooi! Echt prachtig geborduurd en zo mooifgemaakt!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Lia zei

Ze zijn prachtig Marga, mooi borduursel, heel leuk,
groetjes Lia

jolanda zei

hele mooie kaartjes

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat een plaatjes zijn het.
Groetjes Miranda

Nicole zei

Dat zijn vier prachtige laatste kerstkaarten, Marga!! En je kaart voor IAMC is ook helemaal geweldig. Liefs, Nicole

JOKE zei

Schitterende kerstkaarten Marga maar...of het je laatste zijn???geloof ik niks van ;-)
Liefs Joke

Anoniem zei

Wat een prachtige kerstkaarten met borduurwerk,helemaal geweldig.Groetjes Joke

Epie zei

Allemaal weer van die prachtige kerstkaartjes , Marga ,met mooi borduurwerk erop , toppertjesss !

Groetjesss Epie

Marjan zei

Ik ben nog lang niet uitgekeken op jouw kerstkaartjes hoor !!
Deze zijn ook alle vier weer prachtig.

Groetjes, Marjan

Hermien zei

Het zijn zeker leuke kaarten geworden Marga...wat een werk al dat mooie borduurwerk. Ik zie dat ik nog meer prachtige creaties gemist heb.

Groetjes hermien

Trudy zei

Schitterende kaarten Marga .
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Hoi Marga is vind ze superleuk. Het borduren op de kaarten geeft wel een leuk effect.Ze zijn heel mooi van kleur. Groeten Trijntjen

Chantal zei

Wauw Marga, je kaarten zijn weer geweldig meis ennne... laatste kaarten??? Dat dacht ik ook hihihi, maar ondertussen toch weer één gemaakt hahaha Lieve groetjes, chantal

Diana zei

Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten Marga.
Groetjes Diana

Corrie zei

Wauw, wauw, wauw,Marga wat een schitterende kaarten, zooooooooo moooooooooooi geborduurd, prachtig zal ik even mijn adres geven????? grapje.
Lieve groetjes Corrie

Marianne zei

Heel gaaf gedaan Marga.
Liefs, Marianne

Marlies zei

Prachtige exemplaren en leuk om te doen! Groetjes, Marlies