maandag 31 december 2012

Gelukkig Nieuwjaar en Woezel en Pip




Hoi allemaal, allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele en erg leuke reacties die ik heb gekregen op me vorige kaarten.Was erg leuk om dit te lezen.Super bedankt allemaal.
Deze kaarten zijn echt de laatste van het jaar .!

Deze kaart  heb ik gemaakt voor de challenge nr 48 van  IAMC http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/
De Opdracht:
- Maak een creatie met daarop een (nieuwjaars) Wens tekst
(dit hoeft dus geen nieuwjaarskaart te zijn)
- Gebruik een Magnolia stempel
De Prijs:
Deze super leuke magnolia stempel
Gesponsort door
De challenge loopt tot Maandag 7 januari 17:00uur.


Ook loopt er nog een   

Christmas/NewYear Candy!!!! op de IAMC blog

De  sponsor  is Antoinette van Bommel 
 met haar webwinkel Hip Hoi
                        
En het hele leuke prijsje wat jullie kunnen winnen is van
 Woezel en Pip ,het stempelset en scrappapier
De candy loopt tot 9 januari 23.59 uur

Ik heb voor de Hobbyjournaalkrant  nr 94 deze kaarten ermee gemaakt
 van Woezel en Pip.
 Maar door de griep ben ik ze hier vergeten te plaatsen.
 De beschrijving van deze kaarten vindt je terug in het HJ krantje nr 94






Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige jaarwisseling en op naar een 
gezellig, gezond en creatief hobbyjaar in 2013.
 Lieve groetjes Marga.




32 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Prachtige kaarten zo op de laatste dag van 2012.
Jij ook heel erg bedankt voor al je reacties op mijn blog. Erg gezellig om te lezen iedere keer weer.
Een heel fijne jaarwisseling en een heel creatief 2013 toegewenst.

Groetjes Henriƫtte

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaarten en de Woezel en Pip zijn schatjes!!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hele mooie kaarten Marga!

fijne jaarwisseling

Groetjes ida

Mihaela zei

Just a lovely card!!!
Wish you a happy and very creative 2013!!!

Anoniem zei

Wauw,wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.Vind woezel en pip ook heel geweldig.Ook voor jou een fijne jaarwisseling en een voorspoedig Nieuwjaar.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hele mooie kaarten.
Een hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2013.
Groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,

Wat een supermooie kaarten heb je gemaakt, met de Magnolia en natuurlijk de Woezel en Pip kaarten zijn erg leuk..
Wens je een fijne jaarwisseling en..een gezond,creatief 2013..
Liefs van Ans

Hanny zei

Wat ziet het er toch weer schitterend juit, alles wat uit je handen komt is prachtig, een talent.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2013.
liefs Hanny

Unknown zei

Prachtige afsluiting van het jaar Marga, fijne jaarwisselung en alle goeds voor 2013!

Corrie zei

Schitterend kaartje Marga
ook je woezel en pip kaarten zijn erg mooi

Fijne jaarwisseling en een heel goed 2013 toegewenst

Liefs Corrie

Jolanda zei

wat een enige kaarten heb je weer gemaakt Marga! een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013! tot blogs in het nieuwe jaar:0)
grtz Jolanda

Marguerite zei

Wat een heerlijke kaarten heb je weer gemaakt.
En de beste wensen voor 2013 en dat je ons nog heel veel mooie creatieve creaties kan laten zien.
Groetjes Marguerite

jolanda zei

prachtige kaartjes.
fijne jaarwisseling

marian zei

Hallo Marga,
Wat een leuke kaartjes heb je weer geplaatst.
Ik wil jou ook een heel gezellige jaarwisseling wensen en alle goeds voor 2013.
groetjes van marian.

ANJA 3D zei

Wat een Prachtig kaarten. Die van Woezel en Pip, Wat een schatjes. Maar ook je nieuwjaars kaart schitterend. fijne jaarwisseling en beste voor 2013. En dat het een creatief jaar mag worden.
Gr. Anja

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten. Vooral Woezel en Pip, schattig. Je nieuwsjaar kaart mag er ook wezen hoor.
Fijne jaarwisseling en al het goede voor 2013. Dat het een creatief jaar mag worden.
Gr. Anja

Pouwla zei

Hoi Marga,
wat een mooie kaartjes!
Jij en je familie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
Liefs Pouwla.

Marlies zei

Hele mooie kaarten. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013! Groetjes, Marlies

Wil zei

Leuke kaarten,Marga van Woezel en pip.
Ook voor jou en je gezin een gezellige jaarwisseling en een GEZOND nieuwjaar.

Groeten WIL

Trijntje zei

Wat prachtige kaarten heb je gemaakt Marga. Die van woesel en pip zijn enig. Ik wens je een goede jaarwisseling en weer veel creativiteit in 2013. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je toch weer gemaakt Marga, ik vind hem prachtig geworden. Ik wil jou en allen die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013.
Liefs van Anita

Chantal zei

Wauw meis, wat een toppers van kaarten! ik zit gewoon met mijn neus bovenop het scherm! Geweldig mooi! Lieve groetjes en tot woensdag in het nieuwe jaar! Happy new year!!! Lieve groetjes, Chantal

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten ,Marga. vooral woezel en pip en schattig. maar ook je nieuwjaars kaart is schitterend. leuke stempel en prachtige details.fijne jaarwisseling en het beste voor 2013 dat het een creatief jaar mag worden.
gr. Anja

Bernadet zei

Geweldige kaartjes Marga!!
Verder wens ik jouw en je gezin een heel goed, creatief en gezond 2013!

Jolanda zei

Voor jou ook een gelukkig en creatief 2013 gewenst en je kaartjes zien er weer prachtig uit en ja woezel en pip blijven leuk en ja bij het HJ kwam ik ze ook al tegen.

Liefs Jolanda

Hermien zei

Wat een gezellige kaartjes Marga.

Groetjes

roelie zei

super kaartjes van woezel en pip heb je gemaakt marga

mijn kleindochter is helmaal fan er van dus super leuk dater nu ook stempels van komen

gr roelie

Christa zei

Hoi Marga , ik heb je blog gevonden hoor. Leuk dat we nu collega's zijn .... Jou kende ik nog niet , maar dat gaat gauw veranderen denk ik. Ik vind je Woezel en Pip kaarten super mooi en schattig. En ik ga je volgen natuurlijk ! Groetjes , Christa.

knutselheks zei

Hallo Marga,
Wat een super kaart heb je gemaakt.
Ook nog de beste wensen en een creatief 2013!!
gr knutselheks

manon's kaartenhoekje zei

oh wat is die gaaff zeg, super kaart...mijn neefjes zijn ook helemaal gek van woezel en pip

ik ga eens kijken of ik dit kan maken voor ze.....

de beste wensen en een creatief 2013 gewenst...

ik heb me aangemeld als volger zo kan ik je makkelijker terug vinden met je mooie kaarten.

groetjes manon

Martha zei

Hoi hoi Marga,
wat een mooie kaartjes weer!
pip en Woezel zijn leuk op een mooi model kaart!
Fijne tijd van Daatje

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hallo Marga,

De beste wensen nog voor 2013 en
ik kom je even een complimentje brengen voor je pracht op je blog.

Leafs Ina