donderdag 6 december 2012

Labelkaart


Hoi allemaal,ik heb voor het eerst een labelkaartje gemaakt n.a.v. een workshop van Diana van de Freubel berenclub http://freubelberen.clubs.nl/  Diana ik vond het een hele leuke workshop om te maken. Super bedankt en ook me lieve hobbymaatje Corrie bedankt voor het afdrukje.!

De beertjes zijn ingekleurd met de copicmarkers. De kleuren die ik hiervoor  heb gebruikt zijn:
Huid: E31, E33, E35
Blauw: B32, B34, B37
Rood: E07, E08, E09

Het scrappapier is van Maja design Vintage Winter.

Ook wil ik jullie bedanken voor de hele leuke  en vele reacties op me trapjeseaselkaart. Super bedankt hiervoor.!
Een hele fijne middag, lieve groetjes Marga.

37 opmerkingen:

marion zei

ahhh wat een schatje, prachtig ! Liefs, marion

Corrie zei

Hallo Marga, wat een schattige kaart je hebt het wel goed voor elkaar gekregen je labelkaart, de beertjes ook zo leuk, een kaartje om eens iets langer naar te kijken en dat doe ik dus ook, jij ook een fijne middag.
Lieve groetjes Corrie

Karin zei

Prachtig kaartje Mara, en wat een lief afdrukje!
Liefs Karin

carla zei

Hoi Marga, wat een super mooie label heb je gemaakt!
kleurencombi is ook erg mooi en de beertjes zijn super lief hoor!
Kun je me vertellen van wie die stempel is? Hoor het wel.
liefs, carla

Corrie zei

Wat een schitterend Label Marga
en wat heb je de beertjes prachtig ingekleurd, leuk dat bont effect op de mutsjes

Liefs Corrie

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Dora zei

wat mooi!! mooie labelkaartvorm.
prachtig.
groetjes

Pouwla zei

Mooi labelkaartje Marga! Ik wil 'm ook nog maken, hihi.
Groetjes Pouwla.

Anoniem zei

Een prachtige kaart met een super lieve stempel.Wat zijn ze mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Jolanda zei

Wat leuk gedaan Marga zo in drie delen erg mooi.

Fijn weekend alvast Liefs Jolanda

Bea zei

Prachtige labelkaart Marga met een lief stempeltje...

groetjes Bea.

Heleen zei

Ohhh wat een super lief kaartje Marga!
Lieve groetjes, Heleen

Henriëtte zei

Leuke kaart Marga en wat een prachtig papier blijft dat toch.

Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Wat een prachtige labelkaart heb je gemaakt Marga, ik vind de kleuren ook super. Hij is top.
Liefs van Anita

Hanny zei

Wat een schitterende labelkaart heb je gemaakt, zo fijntjes en lief!
Groetjes Hanny

Liesbeth zei

Wat mooi weer Marga.
gr. Liesbeth

Richtsje zei

Wat heb je er een mooie labelkaart van gemaakt Marga, erg mooi met al die verschillende papierdesigns! En ook je details spetteren er weer van af, echt supermooi!

Groetjes Richtje

Muuske zei

Mooie labelkaart heb je gemaakt leuk stempeltje heb je gebruikt.groetjes Margo.

Wil zei

Wat mooi Marga. Die stempel erbij is zo schattig, zoals ze daar zitten met zn 3tjes.. Bere gezellig :)

groetjes, Wil

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marga,wat een bereleuke labelkaart heb je gemaakt,leuke kleuren en leuke sneeuwaccenten heb je gebruikt,lieve groetjes Miranda

Ans zei

Wow wat een lief kaartje.

Liefs Ans

arjette zei

Wat een mooie labelkaart, prachtig!!! Wat een lief plaatje!!!

gr. arjette.

HennyD zei

Hoi Marga,

Wat een leuk plaatje op je labelkaart. Supermooi gemaakt!
Je trapjeseasel heb ik lekker in het echie gezien, nog veel mooier dan op de foto.

Liefs en groetjes, Henny

Marlies zei

Wat een leuke model kaart!! Dit moet ik onthouden! Ook mooi papier en wat een schattige beertjes! prachtig gemaakt Marga! groetjes, Marleis

Trudy zei

Prachtig is je labelkaartje Marga!! mooie kleuren ook.
Groetjes Trudy

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!

Groetjes Ida

Josje zei

Ik vind het een super mooie kaart
groetjes Josje

Chantal zei

Wauw Marga, supermooi is je labelkaart geworden zeg!!! Geweldig! Lieve groetjes, Chantal

Lenie zei

Wat een prachtige labelkaart.
groeten LEnie

Marianne zei

Heel leuk gedaan Marga.
Liefs, Marianne

Trijntje zei

Wat een leuke labelkaartMarga. Heel lief afdrukje gebruikt. Groeten Trijntje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marga.

Liefs Riet.

Martha zei

Hoi hoi Marga,
mooi gemaakt, mooie kleurtjes!
groetjes van daatje

ANJA 3D zei

Wat een prachtige label kaart, Marga.
Gr. Anja

Bernadet zei

geweldige labelkaart Marga!!

Diana zei

Hij is weer schitterend Marga!
Groetjes Diana

Anoniem zei

Hoi Marga
Super lief dit trio echt een knuffelkaart.Liefs Anneke