vrijdag 21 december 2012
Verjaardagskaarten
Hoi allemaal, ik wil jullie bedanken voor de vele leuke reacties op me vorige kaart. Dit had ik echt niet verwacht ,maar erg leuk om te lezen.
Me jongste dochter is morgen jarig,ze wilde graag een zelfgemaakte kaart van mij. Wel was ze was kieskeurig in de stempels die ik mocht gebruiken. Het is deze geworden van Penny Black.
Penny black is ingekleurd met de copicmarkers:
De nummers hiervan zijn:
Penny Black: W4,W3,W2,W1, W0
Cadeau´s: Y23, Y26, Y28, BG23, BG34, BG49, G00,YG41, YG61
Het scrappapier is van My mind's Eye Bluebell.
Ook is me moeder binnenkort jarig en voor haar heb ik deze kaart geborduurd.
Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een creatief hobbyjaar in 2013.
Lieve groetjes en een fijn weekend Marga.
woensdag 19 december 2012
Me laatste kerstkaart voor 2012
Hoi allemaal ,deze kaart is echt me laatste kerstkaart voor 2012. Ik heb deze kaart gemaakt voor me vriendin. Zij heeft de kaart inmiddels gekregen en kan het nu ook plaatsen.
Het patroon om deze kaart te maken heb ik gehad van een hobbymaatje van de NKU,bedankt meis het is een heel mooi patroon en leuk om te maken. Ik heb de voorkant van deze kaart ook maar gescrapt en gekleurd.
De magnolia's zijn ingekleurd met de copicmarkers en het scrappapier is van Bo Bunny Powder Mountain collection.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de DT call van Duymelot (http://duymelot.blogspot.nl/)
Verder wil ik jullie bedanken voor de vele en leuke reacties op me geborduurde kaarten
Ik wens jullie een hele fijne middag ,lieve groetjes Marga.
dinsdag 18 december 2012
Me laatste kerstkaarten ????
Hoi hobbymaaatjes, ik denk dat dit me laatste kerstkaarten zijn voor dit jaar. Deze vier heb ik van het weekend erbij gemaakt. (En dat terwijl ik nog niet beter was.) Kwam aardig wat kaarten te kort. Gelukkig had ik al wat geborduuurd/ ingekleurd. Knippen en plakken en klaar was de kaart.
Het zijn toch wel leuke kaarten geworden hé.!
Ook wil ik jullie bedanken voor de hele leuke reacties op me vorige kaart. Erg leuk om alles te lezen.
Een hele fijne middag, lieve groetjes van Marga.
maandag 17 december 2012
Merry christmas IAMC
Er is op het IAMC nog een challenge gaande tot 24 december
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/
De Opdracht:
- Maak een kerstkaart
- Maak een kerstkaart
- Gebruik een magnolia stempel (Edwin en/of Tilda)
De Prijs
Deze mooie special stamp `Starboy Edwin`
Deze mooie special stamp `Starboy Edwin`
Gesponsord door:
Ik heb Tilda ingekleurd met de coipicmarkers:
De nummers hiervan zijn:
Huid: E000,E00, E01, RV21
Haar: E11, E13, E25, E27
Rood: E04, E07, R39
Creme: E41, E42, E43
Het scrappapier is van Maja Design It's Christmas Time
Ik wens jullie een hele fijne dag,lieve groetjes van Marga.
zaterdag 15 december 2012
Gelukkig Nieuwjaar N.K.U. nr33
Goedemorgen hobbymaatjes,vandaag start de 33ste uitdaging van de Nederlandse Kaarten Uitdaging met het thema feest. De sketch is vrij.
Deze wedstrijd loop tot donderdag 3 januari tot 19.00 uur. Neem ook een kijkje bij de andere DT leden,zij hebben ook hele mooie kaarten gemaakt. http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/
Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van Teddy Bo & Bea. Het afdrukje is ingekleurd met de copicmarkers de nummers hiervan zijn:
Huid: E33, E35, E37
Jurk: BG72, BG70, BG11, BG10
Trui: E07, E08, E09
Kroon: Y23, YR24, Y26
Het scrappapier is van Winterfun Carte Bella.
Ik wil jullie bedanken voor de vele leuke reacties op de X Mas mini magnolia's. Super bedankt hiervoor.!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie van deze kaart.
Een heel fijn en gezellig weekend, lieve groetjes Marga.
zaterdag 8 december 2012
X Mas creatie met mini Magnolia's
Hoi hobbymaatjes,gisteren en vandaag druk aan de gang geweest met deze creatie. Ik had van een hobbymaatje XMAS letters gehad om er wat mee te freubelen. Wist meteen wat ik ermee wilde,dit dus.! Hoe vinden jullie het geworden??? Alle letters heb ik gescrapt met het scrappapier van Maja design Vintage Winter. De magnolia's verkleind en ingekleurd met de copicmarkers.
Hieronder volgen de nummers die ik heb gebruikt:
Huid: E000, E00, E01, RV21
Rood: R35, R33, R21, R29, E08, E07
Bruin: E49, E47, E44, e43, E42, E41, E40,E50, E51, E53, E30, E81, E15, E17, E18
Grijs: W0,W1, W2, W3, W4, W5
Geel: Y15, Y13.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden
Verder wil ik jullie bedanken voor de hele leuke reactie op me labelkaartje,erg leuk en bedankt hiervoor.!
fijne middag, lieve groetjes Marga.
donderdag 6 december 2012
Labelkaart
Hoi allemaal,ik heb voor het eerst een labelkaartje gemaakt n.a.v. een workshop van Diana van de Freubel berenclub http://freubelberen.clubs.nl/ Diana ik vond het een hele leuke workshop om te maken. Super bedankt en ook me lieve hobbymaatje Corrie bedankt voor het afdrukje.!
De beertjes zijn ingekleurd met de copicmarkers. De kleuren die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
Huid: E31, E33, E35
Blauw: B32, B34, B37
Rood: E07, E08, E09
Het scrappapier is van Maja design Vintage Winter.
Ook wil ik jullie bedanken voor de hele leuke en vele reacties op me trapjeseaselkaart. Super bedankt hiervoor.!
Een hele fijne middag, lieve groetjes Marga.
dinsdag 4 december 2012
Kersttrapjes easelkaart
Hoi allemaal vandaag laat ik jullie een kaart zien wat heb ik gemaakt voor
It's A Magnolia Challenge
(IAMC) http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/
Midway Reminder Challenge nr 46
De opdracht is: maak een winterkaart (Let op geen kerst) en gebruik een magnolia stempel op je kaart.
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met de copicmarkers.
De kleuren hiervan zijn:
Huid: E000, E00, E01, RV21
Haar: E41, E43, E44/ E15, E17, E18
Blauw: CO, BG000, B000, BG0000
Grijs: W4,W5, W7
Booom: YG91, YG93, YG95, YG97
Houtwerk: E43, e44, E47
Kozijn/ ski's: W3, W2, W1, W0
Glas: B0000, B000
De andere materialen wat ik voor de kaart heb gebruikt zijn:
Kaartkarton,wit en blauw
Magnolia stempels,tekststempel
Scrappapier Art Talent
Memory box mallen: Holly Vine, Frostyville Wreath,Starry Wreath
Kerstbomen : Marianne design
Lintjes, roosjes, plakparels en glittersnow
Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaart en wil jullie nog bedanken voor de hele leuke reacties van de geborduurde kaart.
Een hele fijne dag, lieve groetjes Marga.
zondag 2 december 2012
Mijn eerste kaartje voor De EHIB blog
Vandaag start een nieuwe wedstrijd op Een Hoop Inspiratie Borduurkaaten (http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl )
Met als thema, maak een kaartje met de kleuren paars/roze en bruin in je borduurwerkje.
Het patroon is van Ann paper nr 8224 en het gebruikte garen is van Mettler nr 3406/2832,Met als thema, maak een kaartje met de kleuren paars/roze en bruin in je borduurwerkje.
Madeira nr Col1120/lot.922 en bruin gemeleerd.
Het afdrukje is van Cyddly Buddly en deze is ingekleurd met de copicmarkers:
De kleuren hiervan zijn:
Huid: E31, E33, E35
Broek: V17, V28, V09
Jas: RV00, RV11, RV34
Sjaal,muts,cadeau´s: V17, V28, V09, RV00,RV11, RV34
Slee : E31, E33, E35
Verder is de kaart afgewerkt met glittersnow , hulstblaadje,tekstlabel en roosjes
Ik wens jullie een hele fijne zondag,lieve groetjes Marga.
zaterdag 1 december 2012
"Kerst / Feest" N.K.U. 32
Vandaag start de 32ste uitdaging van de N.K.U. met het thema "Kerst / Feest ". Ik heb zelf voor een kerstkaart gekozen. Voor me gevoel moet ik er nog heel wat maken. De challenge loopt tot en met donderdag 13 december 1900 uur.. Ben je benieuwd wat mijn collega´s hebben gemaakt neem dan een kijkje bij hun op het blog. http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/
Ik heb Tilda ingekleurd met de copicmarkers ;
De kleuren hiervan zijn:
Huid: E000, E00, E01,RV21
Haar: E43,E44, E47
Jurk: R24, R27, R29
Sokken : YG61, G20, G40
Blaadjes: YG91, YG93,YG95
Het scrappapier is van Authentique Festive
Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaart.
Fijn weekend, lieve groetjes Marga.
Abonneren op:
Posts (Atom)

















