woensdag 17 september 2014

It's a boy



Hoi hobbymaatjes allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele leuke reacties op me kaart.
Super leuk om dit te lezen.

Gisteravond is de schoonzus van me dochter bevallen van een zoon Ruben en voor hun heb ik deze geboorte kaart gemaakt.

Het stempeltje is van Mo- manning en ingekleurd met  copicmarkers.
Srapppapier is van Maja het blijf een leuk blokje.

Ik ga heerlijk nog even van het zonnetje genieten en wens jullie een gezellige avond.
Lieve groetjes van Marga.

14 opmerkingen:

roelie zei

mooi geboorte kaartje met dit stempeltje marga

gr roelie

Cobie zei

Je hebt een super leuke kaart gemaakt!

Groetjes Cobie

jolanda zei

hele leuke kaart met mooie afbeelidng

Wil zei

een schattig kaartje !!!

Groet WIL

Karin zei

Dit is ook een schatje Marga!
gr. Karin

Cindy zei

Supergaaf Marga, wat een leuke geboortekaart en zo mooi gekleurd! Liefs, Cindy

Cindy zei

Supermooi geboortekaartje Marga en zo mooi gekleurd, echt heel mooi! Liefs, Cindy

Corrie zei

Hallo Marga
Wat een lieffie is dit, mooi gekleurd en prachtig papier.
De baby heeft een mooie naam gekregen, daar heb je mooi op ingespeeld.
Lieve groetjes,Corrie

Diana zei

Superleuk kaartje is het geworden Marga!!
Liefs, Diana

Lenie zei

wat een prachtige kaart,
groeten Lenie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een heel mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Corrie zei

wat een schatje Marga
Liefs Corrie

Chantal zei

Wat een lieffie zeg! Supersss mooi gemaakt weer meis! Dikke kus, Chantal

Juanita zei

Echt super schattig Marga!
Liefs Juanita