zondag 21 september 2014

Drie bloemen kaarten met Olba stansjes

Kaart 1

Kaart 2




Goedemorgen allemaal, vorige week werd ik benaderd op de beurs door Olba of ik bij hem als Dt er in het team wil komen. Hier heb ik ja op gezegd en  van de week heb ik bovenstaande kaarten  gemaakt met de nieuwe  OLBA stansen bloemen/blad en  bloemen /blad/takjes papier. Ik vind deze bloemen erg mooi, groot dat wel maar ze komen toch goed uit op de kaart.

Er zijn nog veel meer bloemen /takjes,/ blaadjes/ vogels en vlinders stansen.  Kaarten hier mee volgen nog. Voor de bloemen/ takjes en blaadjes is ook passend papier om ermee te stansen.
 Kaart nummer 1 heb ik  gemaakt met het speciale bloem/ takjespapier.
Deze onwijs mooie stansen is hier te koop Olba.


Kaart 1
 Stans  Olba: OL052 (bloem), OL049 (takjes)
 Bloempapier:  1052- 002 en  Takjes1049-001 van Olba.
 Borduurpatroon is  van Jenine (Hobby Vision) HV- 056

Kaart 2
Stans Olba:  OL054 (bloem) 
Stans: Joy 6003-1001
stans label Magnolia
Scrappapier: Echo Park: Very Merry Christmas

kaart 3
Stans Olba: OL053 (bloem), OL046 (takjes)
Scrappapier: Deco Time DS 9973

Ik ben benieuwd naar jullie reactie op deze kaarten.
Een hele fijne zondag
Lieve groetjes Marga




13 opmerkingen:

Richtsje zei

Schitterende kaarten Marga! Zo komen de bloemenmallen prachtig uit!

Groetjes Richtje

jolanda zei

leuke kaartjes, maar als ik eerlijk ben vind ik je scrapkaartjes mooier!

Unknown zei

wauw wat leuke kaarten heb je gemaakt!

groetjes,Gerrie

http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

Anoniem zei

Hé Marga, je kaartjes voor Olba zijn prachtig!!!
Ik ben trouwens 'de andere helft' voor Olba, zie mijn blogpost vandaag...

Creatieve groetjes, Gaby

Corrie zei

Wat prachtig Marga, je hebt er vweer drie schitterende kaaerten van gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

marian zei

Prachtige ksarten en die stansen zijn ook super zeg
Groetjrs van marian.

Antoinette Voorn zei

Hoi Marga

Allereerst je kaart. Zo super gedaan en prachtig geschikt je bloemen!
Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

Groetjes Antoinette

downrightcrafty zei

beautiful cards love the stitching on the top one the lovely lace and layers on the 2nd and the lovely colours on the third
hugs Kate xx

Ans S. zei

Drie prachtige kaarten heb je met OLBA bloemenstans gemaakt.

Groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Marga
Wat zijn ze alledrie mooi, gefeliciteerd dat je in het team van Olba zit, leuk joh.
Liefs, Danoesja

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten en mooi met het geborduurde erbij.

Groetjes, Astrid.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een prachtige kaarten!

Groetjes Ida

Kreatief met Maria zei

Hoi Marga
De grote bloem van Olba (waar je het vandaag over had met mij) is inderdaad heel erg mooi. Prachtige kaart is het zo met die prachtige bloem er op.
Ben ook meteen volger van je geworden :)
Groetjes Maria
http://kreatiefhoekje.blogspot.com