zaterdag 27 september 2014

Drie verschillende kaarten met Olba stansjes







Hallo allemaal vandaag laat ik jullie drie verschillende kaarten zien met verschillende
 bloemen stansjes van Olba
 Deze stansjes i ook te koop op verschillende beurzen waar Olba staat.

Ik heb de kaarten kunnen borduren naar het papier van de bloem en evt. knipvel

Wat zijn dit hele mooie/ gave stansjes om ermee te werken.

Voor de kaarten heb ik de volgende materialen gebruikt:


kaart 1: Olba: mal 044 en bloemvel olba: 1044-044
Knipvel van Le suh 8215.438
borduurpatroon

Kaart 2: Olba: mal 041 en bloemvel olba: 1041-004
vintage knipvel
borduurpatroon

Kaart 3: Olba: mal 045 en bloemvel olba1045 -001
borduurpatroon


Ik wil jullie bedanken voor  jullie reactie op me vorige kaarten en heel benieuwd  wat jullie reacties

Een heel fijn weekend

Lieve groetjes Marga

14 opmerkingen:

Margreet zei

wat een super mooie kaarten
Groetjes Margreet

Trijntje zei

Hoi Marga wat 3 prachtige borduurkaarten. Heel mooi e patronen. Alles past weer perfect bij elkaar. . De kleuren zijn heel erg mooi. Groeten Trijntje

Karin zei

Prachtige kaartjes! Ik vind vooral de onderste erg mooi.
Fijn weekend, gr. Karin

Creanita60.blogspot.nl zei

Prachtige kaarten en de borduurpatronen zijn ook erg mooi!
groetjes Anita

Corrie zei

Ha die Marga
Ooo ook deze kaarten zijn prachtig met de Olba bloemen
Zondag gaan we naar Ahoy en dan gaan we vast bij de stand van Olba langs,wie weet kom ik ook met een pakketje thuis.
Ik ben er weg van zo mooi zijn de bloemen.
Lieve groetjes,Corrie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Weer zulke mooie kaarten! Erg leuk gedaan.

Groetjes Ida

Creahannie zei

Hoi Marga,
Bedankt voor jou reactie op mijn blog en je compliment op mijn kaarten.
Natuurlijk heb ik ook even bij jou rond gekeken en wat maak jij schitterende kaarten. Prachtige patronen en het gebruik van de olba stansjes is ook super mooi!!!!
Ga jou ook volgen hoor, al dit mooi's wil ik niet missen.

Lieve gr Hannie

Anoniem zei

Het zijn weer prachtige Olbaatjes...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

mooie kaartjes

Diana zei

Schitterende kaartjes Marga!
Liefs, Diana

Chantal zei

Wauwwww schitterend mooie kaarten weer meis! Superssss! Dikke kus, Chantal

Chantal zei

Wauwwww schitterend mooie kaarten weer meis! Superssss! Dikke kus, Chantal

Durvina zei

Wat een kunstige borduurkaarten, wat een geduld moet jij daarvoor hebben.
Het ziet er prachtig uit!
Ik ben zojuist volger van je geworden.

liefs, Durvina

marian zei

Hallo Marga,
Weer prachtige kaarten gemaakt,deze bloemen stansen zijn minder groot als die op je vorige kaarten. Vind ik persoonlijk makkelijker te gebruiken.
Groetjes en tot zaterdag.
Marian.