zaterdag 16 februari 2013

Twee kaarten een voor TFMC en voor NKU





Hoi allemaal,  
 Vandaag start de eerste Time For Magnolia  Christmas Challenge  met de kaarten van team Edwin.

                                                   

 De opdracht voor deze  Christmas Challenge maak een kerstkaart in de tradionele kleuren rood en groen en gebruik een magnolia stempel.
Hieronder de sponser van de challenge

                                          


Ik heb voor deze kaart de speciale uitgave van Tilda gebruikt en haar ingekleurd met de copicmarkers.
                                                  De kleuren hiervan zijn:
                                              Huid: E000, E00, E01, RV21
                                              Haar: E35, E33, E31, YR21
                                              Jurk: YG93, G94, G99,E07,E08, E09
                                              Schoenen: E40, E41, E43
                                              Bloem/ strik E07, E08, E09

                                     Het scrappapier is van Very Merry Christmas
                                   De mallen die ik heb gebruikt zijn van Memory box.

Neem een kijkje bij de andere team leden  http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.

De tweede kaart die ik laat zien is van de NKU.





Ook start vandaag de 37ste  Nederlandse kaarten uitdaging van de NKU http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ met de sketch van Inge met als thema: Bloemen

                                    



Ik heb voor deze kaart twee Tilda's ingekleurd met de copicmarkers. 
De kleuren hiervan zijn:
Huid: E000, E00, E01, RV21
Haar: E41, E42, E43/ E35, E33, E31, YR21
Rood: R24, R27, R29
Roze: RV10, RV11, RV13, RV21
Wit: N1, N0, 0

Het scrappapier is van Do crafts With Love, 
Verder heb ik vele roosjes gebruikt en de takjes zijn van Cheery lynn
Neem een kijkje bij de andere collega's ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.

Ik wil jullie bedanken voor de vele leuke reacties op me kaarten. 
Ik heb met heel veel plezier alle leuke berichten gelezen

 Ook geef ik een wokshop op 2e paasdag bij moeders hobbypaleis te Santpoort- Noord.
 Dit is géén 1 april grap,voor meer gegevens hierover vindt  je bovenaan op me blog.

Fijn weekend, lieve groetjes Marga.






35 opmerkingen:

Bea zei

Schitterende kaarten Marga, heel erg mooi van kleur en mooie stempels ingekleurd....

groetjes Bea.

Irene zei

Beeldige kaarten Marga en helaas.....Santpoort is wel erg ver weg dus een workshop zit er niet in!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,
het zijn 2 tppertjes hoor,supermooi ingekleurd en de kaarten zijn prachtig..

Liefs van Ans

Nicole zei

Beide kaarten zijn echt helemaal geweldig!!! Beeldschoon. Liefs, Nicole

Liesbeth zei

Allebei schitterend hoor Marga. lekker fleurig met de sketch van Inge.
gr. Liesbeth

Marcella zei

Hoi Marga

Twee prachtige kaarten weer .
klinkt heel leuk 2 de pasdag ik zal eens zien of ik er heen ga.

Groetjes Marcella

Henriëtte zei

Wat een mooie kerstkaart en ook de kaart met de bloempot erop is een bjoetie.

Groetjes Henriëtte

Anoniem zei

Prachtige kaarten en de workshops zijn voor mij te ver weg.Jammer.Groetjes Joke

Henriëtte zei

Wat een mooie kerstkaart en ook de kaart met de bloempot is echt een bjoetie.

Groetjes Henriëtte

Marjan zei

Prachtige kaartjes weer Marga !!
Leuk gedaan met die twee Magnoliaatjes op de NKUkaart.

Groetjes, Marjan

Jopie zei

Wat een prachtige kaarten en jammer dat de workshop te ver is.
groetjes jopie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Marga, het zijn weer 2 beauty's geworden, super.
Liefs van Anita

marion zei

Wat een prachtkaartjes zijn beiden. Fijn weekend, liefs, Marion

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten, Marga.
Allebei prachtig ingekleurd en mooi afgewerkt met leuke details.
Gr. Anja

Richtsje zei

Het ziet er weer heel mooi uit Marga! Twee heel verschillende thema's, maar wat heb je het weer schitterend bedacht en gemaakt! Heel mooi!!

Groetjes Richtje

Martha zei

Hoi hoi Marga,
wat een prachtige kaartjes!
Wat heb je dat mooi gemaakt en ingekleurd!
Groetjes van Daatje

hennie zei

Prachtig Marga je zal ze maar van de deurmat rapen. Dan ben je echte bofbil.
Lieve groetjes hennie.

Hermien zei

Ik heb net het kaartje bekeken van jolanda, maar deze is ook erg leuk zeg!(het andere kaartje is ook helemaal top)

Groetjes

jolanda zei

beide zijn schitterende kaartjes

Joke de Wit zei

Prachtig Marga zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

Jolanda zei

OOO WOW Marga ik vind ze schitterend geworden. I LOVE IT.

Liefs Jolanda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh wat mooi.
Groetjes Miranda

nans'creablog zei

Wauw Marga, dit zijn echt 2 supermooie kaarten. Prachtig ingekleurd en met zo veel mooie details. Schitterend.

Fijn weekend.
Groetjes, Nans

Corrie zei

Je kaarten zijn weer prachtig Marga, ik ben gek van de kleuren, wat heb je ze weer mooi gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

inge zei

Beide kaartjes zijn schitterend Marga. Je hebt het er maar druk mee.

Groetjes inge

Elles zei

Hallo Marga,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn kaartje.
Leuk om een reactie te krijgen van een designer. Ook omdat ik nog maar net aan het bloggen ben en aan challenges mee doe.
Fijn weekend verder.
Elles

Hanny zei

Wat zijn ze weer prachtige, ik vind beide kaartjes weer ontzettend mooi gemaakt.
liefs hanny♥

Bernadet zei

wat ontzettend gaaf gemaakt marga.
Die bloempot zo is echt geweldig!!

Chantal zei

Wauw Marga, wat heb je er toch twee prachtige kaarten van gemaakt en wat heb je een openingsknaller voor ons blog gemaakt zeg!!! Geweldig! Lieve groetje,s Chantal

Trijntje zei

Wat prachtige kaarten Marga. Zezijn beide supermooi gemaakt.Leuke details. Leuke stempels. Groeten Trijntje

Christa zei

2 prachtige kaarten , Marga !! De 1e had ik natuurlijk al gezien. De 2e .... wat een moeilijke sketch zeg. Maar jouw uitvoering is erg mooi. 2 lieve Tildaatjes en een mooie bloementoef. Liefs , Christa.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi kaartje Marga!

Groetjes Ida

Janny zei

Wow Marge wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt zeg, de kerstkaart had ik natuurlijk al achter de schermen gezien maar de kaart met de bloempot is ook super, liefs Janny

Antoinette Voorn zei

Superrr kaartjes met mooie kleuren!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Corrie zei

Wauwww Marga
wat een schitterende kaarten
leuk zeg zoals je die bloempot hebt verwerkt
Liefs Corrie