woensdag 20 februari 2013

Duodag:maak een kaart met de zelfde stempel


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zie die ik heb gemaakt voor de duodag van de NKU . http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl
Elise en ik hebben de zelfde stempel gebruikt en toch  een andere kaart ermee gemaakt.

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Stempelafdrukje Baby Tilda
Kaartkarton: roze en wit
Scrappapier: Do crafts New Arrival
Vlaggetje pons : Nellie Snellen
Swirl Cheery Lynn
Roosjes, stickers,bedeltjes,lint en strasspareltjes.
Copicmarkers.

De kleuren hiervan zijn:
Huid: E000,E00, E01, RV21
Roze: R000,R00, RV00
Wit: N1, N0,0


Ik wil jullie nog bedanken voor de vele leuke reacties op me vorige kaarten. Super leuk om alles te lezen. Helaas kan ik niet op alle kaarten reageren ik zit midden in de verhuizing van me oudste dochter en haar vriend.

Een fijne dag, lieve groetjes Marga.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart.Mooie kleuren.Groetjes Joke

Brigitte zei

Ongelooflijk wat een kunstwerk heb je hier weer van gemaakt, waanzinnig!
Leuk dat jij de meisjesversie gemaakt hebt en Elise de jongensversie.(ben even wezen spieken.)Groetjes Brigitte

Hanny zei

OOO Wat een schatje is dit weer, supermooi!
Succes met de verhuizing van je dochter,
liefs Hanny♥

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,

Wat leuk 2 kaarten met dezelfde stempel en allebei..heel anders..je kaartje is weer super hoor..

Liefs van Ans

inge zei

Deze kaart heeft wel een heel hoog WAUW gehalte, wat een schatje!

Groetjes Inge

Elise zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, Duodag maatje!!Lief en zoete kleurtjes.....echt heel mooi!!!
Groetjes Elise

Elise zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, Duo dag maatje! Lieve en zoete kleurtjes heb je gebruikt!!
Groetjes Elise

Marcella zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt .
Succes met het verhuizen van je dochter .
Groetjes Marcella

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Marga, heel erg lief :-)
Succes met de verhuizing van je dochter !

Liefs Astrid

Hermien zei

Wat een prachtige kaart is dit Marga, ik heb net zelf een kaartje geplaatst met dit model.

groetjes

Martha zei

Hoi hoi Marga,
wat een prachtkaartje!
Mooi!
Veel sterkte met verhuizen!
Groetjes van Daatje

Marjan zei

Had ik al gezegd dat ik het een supermooi kaartje vind ?
Ik denk het wel, maar dan nóg maar een keer LOL.

Groetjes, Marjan

arjette zei

Ooohhh wat super schattig zeg, héél mooi!!!

gr. arjette.