zondag 1 februari 2015

Ons borduuurkaartenblog: Wintersport en een verjaardagskaart.


Vandaag start er een nieuwe challenge op  Ons Borduurkaartenblog  met als thema: Wintersport 
Maak en borduur een kaart in het wintersport thema.
 Ik heb  een scrapkaart ervan gemaakt met een stempel van magnolia en ingekleurd met faber- castell
Verder heb ik  scrappapier gebruikt van Joy: Noor Winter wisches  ( 6011/0306) . Ook vind je vele stansjes terug op me kaart waaronder de mooie bloemen stans van Olba : OL044,   Marianne design mal: LR0317, IJsster van  Joy 6002/2018 en de label/swirl zijn van magnolia.



Ook is er een maanwedstrijd gestart op de Magnoliaclub ,gebruik lint/kant op je kaart.  Ik weet even niet precies wat voor scrappapier hiervoor heb gebruikt. Het afdrukje is ingekleurd met faber- castell.

Ook hier vind je vele stansjes terug op me kaart oa . marianne design mal: LR0240 , Olba bloem OL029  en de label/swirl zijn van  magnolia.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaarten.
Een hele fijne zondag en neem een kijkje bij me collega's ook zij hebben hele mooie kaarten geborduurd.
Lieve groetjes Marga.

Geen opmerkingen: