zaterdag 15 november 2014

Challenge # 72 Time for magnolia en Reminder Ons borduurkaartenblog

 Time For Magnolia

                                                            Ons Borduurkaartenblog


Goedemorgen allemaal, vandaag start er een nieuwe challenge bij Time for Magnolia en bij Ons Borduurkaartenblog: een reminder kaart van challenge #13


                                

 Voor Time for Magnolia # 72 is het thema: gebruik de kleur(en) van je kerstversiering in de kerstboom. Maak een kerstkaart in de kleuren van je kerstversiering in de boom.

Wij hebben een zilveren versierde kerstboom met veel glitter en matte kleuren.
Ik heb voor deze kaart verschillende stansjes gebruikt en het scrappapier is van Maja design. De bloem is een stansje van Olba

Voor Ons Borduurkaartenblog # challenge 13 borduur minimaal twee hoekjes op je kaart. Ik heb een oude borduurhoekjes patroon van Jenine  gebruikt en het plaatje is van Boofle.

Ik hoop dat jullie ook een kijken nemen bij me Dt collega's ook zij hebben mooie kaarten gemaakt.

Ik ga weer verder aan me kerstkaarten en wens jullie een heel fijn weekend.
Lieve groetjes Marga
                         

Geen opmerkingen: