zaterdag 1 februari 2014

TFM challenge # 45 en Ons Borduurkaartenblog



Tijd voor een nieuwe TFM Challenge! 

Challenge #45: Valentijnsdagkaart/ - creatie

die je hier kunt vinden.
Neem een kijkje bij de andere Dt leden ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Hobbycompleet de Duif en betreft onderstaande prijs. Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM challenge.

Team Edwin is ermee aan de slag gegaan en dit is me kaart.

Je kunt je creatie inleveren tot en met donderdag 13 februari 15.00 uur.

Ons Borduurkaartenblog



Vandaag start er een nieuwe challenge bij "Ons Borduurkaartenblog"  die je hier kunt vinden.
met als thema: Rood tinten en liefde. 
Gebruik oa. rood garen op je kaart en verwerk het thema liefde op je kaart.

Neem een kijkje bij me andere collega's ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.

Ik heb vandaag me vriendinnen op bezoek en met hun ga ik wat freubelen,even geen schoonmaak,behangen ed. in me zoon's huis.
Dit doen we morgen weer.

Een heel fijn weekend en bedankt voor jullie leuke reacties op me vorige kaart. 
Top!

Lieve groetjes Marga.
















14 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Marga

Beiden kaarten zijn zo verschillend maar ze zijn prachtig.
Geniet van je freubeldagje met je vriendinnen.
Liefs, Danoesja

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaarten...Top!

Hermien zei

Het ziet er weer prachtig uit Marga.

Groetjes Hermien

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd kaartje, mooi
grtjs,martina
x

Trijntje zei

Hoi Marga. Wat heb je 2 prachtige kaarten gemaakt. Ze zijn allebei prachtig gemaakt. Veel plezier met je vriendinnen, maak er een gezellige dag van. En morgen succes met het klussen. Groeten Trijntje

Lisanne zei

Hoi DT-maatje,

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, vooral het borduurkaartje vind ik erg mooi.

Heel fijn weekend!
Groetjes Lisanne

Jolanda zei

prachtige kaarten Marga:0)
fijn weekend!
grtz Jolanda

roelie zei

prachtige kaarten marga

je borduurkaart is ook weer een plaatje en je magnolia ook met de harten

gr roelie

Corrie zei

Hallo Marga
Ik ga eerst zeggen dat je kaart voor T M F weer een schatje is, wat heb je weer prachtig gekleurd, zulke lieve kleurtjes..
Ook je geborduurde kaart is weer schitterend, alle designers hebben weer hun best gedaan, rood staat toch wel héél mooi op kaarten.
Veel freubel plezier meisje.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten Marga, supermooi zijn ze weer.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een leuke kaartjes!
Fijn weekend, gr. Karin

Corrie zei

wat een prachtige kaarten Marga
lekker hoor zo'n freubeldag met je vriendinnen

groetjes Corrie

Marianne zei

Ziet er geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het zijn schitterende kaartjes.
Groetjes Miranda