zondag 28 oktober 2012

Waar moet ik hout hakken?





Hoi hobbymaatjes, eerst wil ik jullie bedanken voor de vele leuke reacties op me vorige kaarten. Super leuk om te lezen. Ook wil ik de nieuwe volgers welkom heten op me blog. 
Deze twee kaarten heb ik gemaakt als voorbeeld kaarten voor de beurs as.
De boom mal is een embossing mal van Olba. De bloem en de kerstklokken  zijn stansmallen van Olba en Moeders hobbypaleis. De mallen en stansjes  zijn te koop op de beurs in Utrecht bij Olba en M.H.P.
Zelf sta ik ook een dag op de beurs en dat is as zaterdag bij Moeders hobbypaleis.
Mochten jullie langskomen,stel je dan even voor.

Ik wen jullie een hele fijne zondag  en lieve groetjes van Marga.





40 opmerkingen:

Hanny zei

Goedemorgen Marga

Wat een prachtige kaarten weer, ik kan hier zo van genieten!
Fijne zondag, liefs Hanny

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,
Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt,ik vind dat kleine houthakkertje wel erg schattig en de kaart met de prachtige Joymal is ook super..complimenten..

Fijne zondag, groetjes Ans

Linda zei

supersss wat een leuke kaartjes
gr linda

JOKE zei

Tja...waar ga je houtjes hakken...of gaat ze vast een kerstboom halen....
Oh wat een schattig stempeltje is het toch!!!
Je hebt er weer geweldige kaarten van gemaakt!!!
Liefs Joke

Irene zei

Ze zijn enig Marga, misschien tot ziens woensdag!

xx Irene

Liesbeth zei

Wat een mooie kersrtkaartjes weer marga.
gr. Liesbeth

Juanita zei

Wauw, mooie kaarten maak je!!! Leuk dat je ook volger bij mij bent geworden! Ik wens je nog een prettige zondag. Liefs Juanita

Richtsje zei

Jouw kaarten zijn ook altijd super mooie creaties! Deze twee, zo verschillend, maar ze zien er weer toppie uit!

Groetjes Richtje

Bea zei

2 Prachtige kaarten zijn het weer geworden Marga, erg mooi en succces op de beurs....

groetjes Bea.

Angela zei

Woww Marga wat een schitterende kaarten!!!
Heb ook ff bij jou rondgestruind.... geweldig wat jij allemaal maakt... ik blijf je in de gaten houden *lol*
Fijne zondag....
grt Angela

Henriƫtte zei

Het zijn 2 hele erge leuke kaarten geworden.

Groetjes en veel plezier op de beurs.
Henriƫtte

Corrie zei

Wat zijn ze mooi Marga
Liefs Corrie

Cobie zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Marga.

Groetjes Cobie

Wil zei

Wat zijn je kaartjes weer leuk Marga. Die eerste is net een schilderijtje en die 2de.. die sneeuwman is zo leuk! Ik ben jaloers op alle leuke stempels die ik bij je zie :)

groetjes, Wil

marion zei

Wat een schitterende kaartjes, liefs, Marion

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Marga,

Wat een schitterende kaartjes.
De houthakker spreekt mij erg aan
omdat me mannetje dat werk doet, geli=ukkig meestal met een ketting zaag ipv bijl;)

Liefs Ina

ANJA 3D zei

Wat een leuke kerstkaarten, Marga
Mooie kleuren en details heb je gebruikt.
Groetjes, Anja

Anita Meijer zei

Wat heb je dit ontzettend gaaf gemaakt zeg Marga, vooral de bovenste kan ik naar blijven kijken, wat knap gedaan. Ik vind het 2 plaatjes om naar te kijken. Super.
Liefs van Anita

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Marga. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Marlies zei

Twee hele mooie kaarten Marga! Een leuk idee met de boom in het ovaaltje en de sneeuwpop is een schatje! groetjes, Marlies

Janny zei

Wat een schitterende kaarten zeg, heel veel plezier op de beurs, ik ga donderdag liefs Janny

Marcella zei

Prachtige kaartjes zijn het weer .
Veel plezier op de beurs .
Ik ga er zondag naar toe .

Groetjes Marcella

Anke zei

Prachtige kaartjes. Veel plezier op de beurs/
liefs Anke

Marlies zei

Marga, wat een mooie kaarten maak jij, ik heb er heel erg van zitten genieten en ben meteen ook volger van jou geworden. Zo kan ik nog vaker komen genieten van het moois dat je maakt. Bedankt dat je volger van mijn blog bent geworden, ik voel me vereerd! Groetjes, Marlies

Bernadet zei

ze zijn prachtig Marga!!

Pouwla zei

Hoi Marga,

leuke kaartjes!
Veel plezier op de beurs!
Groetjes Pouwla.

Danoesja zei

Hoi Marga

Bedankt voor je lieve berichtje.
Ik zit te genieten van je prachtige kaarten die ik nog niet gezien had. Dit is ook een geweldig kaartje.
Jij ook veel plezier op de beurs.

Lieve groetjes
Danoesja

Anoniem zei

Wat een schitterende kaarten,vind ze allebei heel erg mooi.Groetjes Joke

arjette zei

Het zijn weer 2 plaatjes hoor Marga, wat mooi weer!!! Vooral die met je sneeuwpop vind ik super!!!
Veel plezier op de beurs!!

gr. arjette.

Elise zei

Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt!! Prachtig papier en ontwerp!
Groetjes Elise

Corrie zei

Prachtige kaarten Marga.
lieve groetjes Corrie

Chantal zei

Wauw Marga, je hebt er werkelijk weer toppertjes van gemaakt zeg!!! Super mooi! Lieve groetjes, Chantal

Chantal zei

Wauw Marga, je hebt er werkelijk weer toppertjes van gemaakt zeg!!! Super mooi! Lieve groetjes, Chantal

HennyD zei

Hoi Marga,

Wat een lief stempeltje en wat een schat van een kaart.
De sneeuwpop is ook hƩƩl mooi!

Lieve groetjes, Henny

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt Marga! Mooi gekleurd en die houthakker is helemaal een topper!
Lieve groetjes
Marion

Martha zei

Hoi hoi Marga,
wat leuk dat je mijn volger bent geworden!
Natuurlijk ben ik ook gaan snuffelen op jou blog,
je maakt hele mooie creaties!
Wat kleur jij de stempelafdrukjes mooi in!
Ik word ook volger van jou!
Groetjes van Daatje

inge zei

Wat een schitterende kaarten Marga.

Groetjes Inge

Riet zei

Wat zijn het weer schitterende kaarten Marga.

Liefs Riet.

carla zei

wat een mooie kaartjes maak je!
Sank je wel dat je ook op mijn blog hebt gekeken.
liefs, Carla

Diana zei

Prachtige kaartjes Marga! Super zijn ze, allebei.
Groetjes Diana.