zaterdag 15 september 2012

Een opkikkertje





Hoi hobbymaatjes,  de 27 ste kaarten uitdaging van de N.K. U.is van start gegaan.  En het thema  is DIEREN. De  leuk sketch is gemaakt door Jolanda van de N.K. U. Ik heb er een opkikker kaartje ervan gemaakt. Het afdrukje is van Penny Black en het scrappapier is van Alla- Prima collection. De kikker is ingekleurd met de copicmarkers.

Ook wil ik jullie bedanken voor de hele leuke reacties op me vorige kaarten.  En wens jullie een heel fijne avond.
Lieve groetjes van Marga.

16 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Dat ziet er heel leuk uit.
Jij ook een fijne avond

groetjes joke

marion zei

Wat een schattig kaartje, liefs, Marion

Liesbeth zei

Hij is super Marga, leuke stempel heb je ook gebruikt.
gr. liesbeth

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha,wat een grappige springert,daar kikker je van op,leuke kaart,groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Marga

Nou hier kikker je zeker van op van deze vrolijke kaart.
Ik heb deze stempel - serie ook maar gebruik hem te weinig.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt Marga, hij staat ook nog op mijn lijstje. Ik vind die van jou super geworden.
Groetjes van Anita

Elise zei

Supermooie kaart!! Leuke stempel!!
Groetjes Elise

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marga.

Liefs Riet.

Chantal zei

Je kaart is weer supermooi met prachtige details meis! Zo'n kaartje daar zal de persoon die deze krijgt, zeker van opkikkeren! Lieve groetjes, Chantal

Jolanda zei

Wat een grappig stempeltje . . prachtige kaart!

Richtsje zei

Marga, ziet er super leuk uit! Een grappige kaart waar een mens echt van opkikkert!

Groetjes Richtje

Corrie zei

Je hebt een prachtige opkikker kaart gemaakt Marga, wat een geinige stempel,je kaarten in de nieuwe Hobbyzine zijn ook weer prachtig.Dat wilde ik toch even zeggen.
lieve groetjes Corrie

arjette zei

Wat een mooi kaartje, super!!!!
Jammer dat ik je gemist heb vrijdag...

gr. arjette.

Cindy zei

Deze is ook weer super! Heel leuk. Groetjes, Cindy

Marianne zei

Hij is prachtig.
Liefs, Marianne

Babette zei

Wat een schatje, heel mooi.
Groetjes Babette