maandag 1 februari 2016

Challenge # 28 Ons Borduurkaartenblog


Goedemorgen allemaal, vandaag start er een nieuwe challenge bij Ons Borduurkaartenblog met als thema:

                    "  Borduren met kraaltjes "

Ik heb hiervoor een oude  borduurpatroon gebruikt van Ann Paper en het ovaal geborduurd met kraaltjes. Het 3d plaatje is van Marieke.Dit is een van mijn favoriete plaatjes.

Neem ook een kijkje bij mijn collega's ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.
Deze challenge loopt tot eind Februari, doe gezellig mee.

Een hele fijne dag,
Lieve groetjes Marga


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend exemplaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Trijntje zei

Heel leuk is de kaart weer gemaakt Marga. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

anneke's creaties zei

wauw wat een schitterende kaart
heel mooi model en leuk met die kraaltjes

groetjes anneke

Corrie zei

Hallo Marga
Ik vind het patroon prachtig, mooi hoe je de kleuren weer bij elkaar hebt gezocht, je hebt ook weer prachtig geborduurd, het is een kaart naar mijn hart, zo mooi, o wat ben ik blij met jou.
Lieve groetjes,Corrie

Wil zei

Jeetje ,Marga,dit is een super gaaf kaartje.
leuk weer eens met kraaltjes

Groet WIL

marian zei

Ook al zo'n mooi geborduurd kaartje met kraaltjes.
groetjes van Marian.

Marlies zei

Geweldig mooi gemaakte kaart!!! Lieve groetjes, Marlies

Ilonka zei

Wat een mooie kaart

Groetjes Ilonka

Creahannie zei

Hoi Marga,

erg mooie kaart, fijntjes en mooie kleuren, het leuke plaatje maakt het helemaal af!!
Gr Hannie

Dora zei

Prachtig mooi geheel. Super

Unknown zei

wat een prachtige kaart
mooi zo met de borduurrand!
groetjes,Gerrie

roelie zei

prachtig borduurkaartje marga met de lieve vogeltjes er bij

gr roelie