zaterdag 12 september 2015

Challenge Time For Magnolia #99 Bingo!





Hoi allemaal ik wil jullie bedanken voor de hele leuke reacties op me album.
Deze kaart heb ik al weken terug gemaakt voor Time For Magnolia  challenhe #99 met de lijnen van de Bingo grid en  Tilda ingekleurd op kraft.

                                                   Hout/chipboard- Tilda- plakparels



De materialen die ik heb gebruikt zijn:
Kraft ,kaartkarton wit
Scrappapier
Stemepels: Magnolia,alfabet letters
Stans: Go- kreate
           Joy crafts 6002/0415
           Olba -OL039
           Takjes: Cheery lynn
Chipboard Vlinders/Bloem
Kant
Plakparels
Faber Castell
     
Ik ben benieuwd naar jullie reacties op me kaart. Neem ook een kijkje bij mijn DT collega's ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.
Een heel fijn weekend allemaal en tot de volgende kaart.

Lieve groetjes Marga.







5 opmerkingen:

Wendy Koorevaar zei

Super mooi kaartje Marga, ben er weg van! Je kleurwerk is ook prachtig en wat een mooi kant heb je gebruikt!
Fijn weekend,
Liefs,
Wendy

Marguerite zei

Weer gelukt hoor!
Het is weer een mooie kaart geworden...

Juanita zei

Echt schattig weer.
Prettige zondag. Liefs Juanita

marian zei

Een schitterende kaart Marga.
Groetjes van Marian.

Chantal zei

Wauwwww Marga, wat heb je dit schitterend gedaan zeg! Prachtig gekleurd ook op dat kraft! Ik vind hem te gek. Dikke kus, Chantal