dinsdag 4 februari 2014

Zigzagkaart



Afgelopen zaterdag had ik maatjesdag, drie vriendinnen kwamen bij mij om deze kaart te maken. Gelukkig had ik hem  al af. Ik heb voor deze kaart vele mallen gebruikt van Tim Holtz en het scrappapier is van Maja.
Het is een leuke kaart om te maken .

Ik ga weer verder met klussen ,super bedankt voor jullie reacties op me kaart. Als me zoon over is, kijk ik ook naar jullie kaarten en creaties. Nu kom ik echt tijd te kort.

Fijne middag, lieve groetjes Marga.

20 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww Marga
wat een schitterende kaart
geweldig mooi model

groetjes Corrie

Antoinette Voorn zei

Wwuwww super creatie!p

Trijntje zei

Hoi Marga. Succes met het klussen!. Dit is ook een heel project. Ziet er prachtig uit. Groeten Trijntje

Bernadet zei

SUPER!!!!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een schitterende kaart.
Succes met klussen.
Groetjes Miranda

Dora zei

tjee...wat een uitgebreide creatie. maar zo mooi gemaakt. prachtig!!

Wendy zei

O mijn hemeltje wat mooi zeg....dat heb je schitterend gedaan Marga! Ik heb de foto even vergroot zodat ik alles goed kon bekijken. Prachtig!
Lieve groetjes, Wendy

HennyD zei

Schitterend is ie Marga, vooral in het echie.Bedankt voor de fijne dag.

Corrie zei

Wauw Marga
wat heb je deze kaart weer prachtig gemaakt,ja het Maja papier blijft prachtig, mooie kleurtjes heb je gebruikt,
Prachtig gemaakt meis.
Lieve groetjes,Corrie

Karin zei

Prachtig Marga, echt een superleuk modelletje.
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Marga, wat een beauty.
Liefs van Anita

Josje zei

Wat een mooie kaart en erg mooi papier heb je gebruikt

roelie zei

heel gaaf deze zigzag kaart

met veel moois om te zien

gr roelie

Lenie zei

prachtige kaart.
groeten Lenie

marian zei

Wooooooow Marga,
Wat een schitterende kaart.
Groetjes van Marian.

Nicole zei

SCHITTEREND Marga!! Kijk mijn ogen uit. Een prachtig geheel. Klus ze nog! Liefs, Nicole

Chantal zei

Wauwwww Marga, wat heb je dit toch weer supersss gemaakt! Prachtig! Lieve groetjes, Chantal

Marlies zei

Prachtig, maar wel erg kleine foto! De vele details van je geweldig mooie kaart zijn nauwelijks te zien. Lieve groetjes, Marlies

Ina ( Frysk Famke ) zei

Woww marga,

Alweer zo supermooie kaart.

leafs fan Ina

http://fryskfamkesnifelside.blogspot.nl/

Ju@nita zei

Schitterende kaart heb je gemaakt,leuk he om deze te maken ik heb er veel plezier aan beleefd.

lieve groetjes Nit@