zaterdag 2 november 2013

TFM challenge #34


                                           

Ja vandaag gaat de 34ste challenge van start bij Time ForMagnolia  http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/

Team Edwin  is aan de beurt en we hebben deze keer een hele leuke thema. Maak een schudkaart met een magnolia plaatje op je kaart.
Weet je even niet hoe het moet er staat een verwijzing naar een tutorial op ons blog.
Voor mij was het in iedergeval jaren terug dat ik hiermee gewerkt heb,maar zo leuk weer om te maken.

Neem een kijkje bij me andere collega's ook zij hebben hele mooie kaarten gemaakt.
Ook wil ik jullie bedanken voor de reacties op me vorige kaart.

Een heel fijn weekend, lieve groetjes Marga.

14 opmerkingen:

Hermien zei

Dat ziet er weer heel leuk uit Marga...

groetjes Hermien

Corrie zei

Wauwww wat een schitterende schudkaart Marga
Groetjes Corrie

Karin zei

Erg leuk kaartje Marga!
gr. Karin

Wil zei

Tjeetje Marga,das een mooitje !!!!
Echt gaaf.

Groeten WIL
p.s was t leuk op de krea doe ????

roelie zei

heel mooi dit schutkaartje

die heb ik ook al heel lang niet meer gemaakt

gr roelie

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart heb je voor de challenge gemaakt.

groetjes Henriëtte

Anita van Merode zei

Prachtige schudkaaart Marga!!!
groetjes Anita

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Marga, helemaal super weer je kaart.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooie combinatie van zowel je gebruikte kleuren als de leuke afbeelding en aankleding van je creatie!

Corrie zei

Hallo Marga, bedankt voor je lieve berichtje, Cindy en ik hopen ook dat het blog een succes gaat worden.
Prachtige kaart heb je gemaakt, met heel mooi papier en details, het is weer genieten hier.
Lieve groetjes,Corrie

Muuske zei

Prachtige kaart.Leuk zo met het schud gedeeltte.groetjes Margo.

Elles zei

Hallo Marga,

Tot mijn spijt een tijdje niet meer op je blog geweest. Maar vandaag de tijd ervoor genomen en je kaartjes zijn super!!

Groetjes
Elles

Nicole zei

Je schudkaart is helemaal schitterend Marga! Prachtige bloementoef en supermooi ingekleurd. Liefs, Nicole

Pouwla zei

Mooie kaart Marga!
Liefs Pouwla.