zaterdag 17 augustus 2013

Zon, Zee en strand TMF challenge #23


Hoi allemaal,  we zijn weer terug van vakantie  uit Duitsland,we hebben daar heerlijke weken gehad.Wat een mooi uitzicht hadden we daar en goed weer.  Veel gezien en vele wandeltochten gemaakt.
Sorry meiden als ik niet op jullie kaarten heb gereageerd had er even de puff er niet voor. Het mooie weer van de afgelopen weken trok me naar buiten en weinig achter de pc.Na weken niets gefreubeld te hebben, wel wat geborduurd moest ik toch een keer aan de slag  voorTFM.  Team Edwin is deze keer aan de beurt. http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/. De challenge voor deze keer is zon ,zee en strand.

                                         

Voor deze kaart heb ik  de volgende materialen gebruikt.:
Magnolia stempels
Go-kreate mal  Frilly  nr 7
Scrappapier is van Pion: Poem of spring PD2205
Stans: swirl magnolia, Cheery Lynn
Vlinderpons
Lint,bloemen en plakparels
Copicmarkers

De kleuren hiervan zijn:
Huid: E13, E11, E00. E000, RV21
Haar: E35, E33, E31,E53,E51, E50, YR21
Kleding: Badpak: YG91, YG63, YG61
             Broek: BG000.BG10, BG11
             Trui: E53, E51, E50
Tas: E40, E41, E43,handoek: BG000, BG10, BG11
Water: BG000, BG00, BG10, BG11

Neem ook een kijkje bij me andere collega's ook zij hebben hele mooie kaarten/creaties gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van me kaart vinden en wens jullie een heel fijn en gezellig weekend toe.
Lieve groetjes Marga.

21 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Marga. Wat een leuke creatie heb je gemaakt. Leuke details. Lieve afdrukjes heb je gebruikt. IK denk dat we allemaal wat minder bloggen. In de zomer veel andere dingen. Fijn dat je een leuk vakantie hebt gehad. Groeten Trijntje.

jolanda zei

super leuke kaart.
Denk dat iedereen in de vakantietijd veel minder geblogd heeft.
Ik wel hoor.
Nu kwam er bv. maar 1 kaartje per week uit mijn handen.

nans'creablog zei

Prachtige kaart Marga. Heel veel mooie details. Super hoor.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wat een scheetje is dit weer ! alles zo mooi aangekleed echt weer genieten van je prachtige kaart!

Gr Antoinette

Corrie zei

wauwwww wat een schitterend en super lief kaartje Marga

Groetjes Corrie

Chantal zei

Wauw meis, je kaart is weer helemaal toppie! Schitterend! Lieve groetjes, Chantal

Anita Meijer zei

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben op vakantie Marga, super. En wat is je kaart weer een toppertje, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

marion zei

Welkom terug in blogland :), wat een supergave binnenkomer zeg, prachtig kaartje, liefs, Marion

Karin zei

Wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Je kaartje is weer prachtig.
Gr. Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,
Fijn om te horen dat je genoten hebt van je vakantie, schitterende creatie heb je weer gemaakt..liefs van Ans

Martha zei

Hoi hoi marga,
ik neem je niks kwalijk hoor, want op vakantie heb je vast andere dingetjes aan je hoofd...
Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt!
Groetjes van Daatje

Marrie zei

Hallo Marga,

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt zo veel leuke details heb je er op verwerkt.

Lieve groetjes Marrie

Jolanda zei

Ik vind je kaart erg mooi !
Met welke kleur inkt heb je de randjes bewerkt?

Groetjes Jolanda

Corrie zei

Hallo Marga, welkom thuis zal ik dan maar zeggen, ik heb je wel gemist hoor.
Maar iedereen heeft vakantie en rust nodig op zijn tijd.
Je kaart is in ieder geval weer schitterend geworden, gelukkig heb je het niet verleerd.
Lieve groetjes,Corrie

Hermien zei

Hallo,

dat ziet er super leuk uit Marga.

Groetjes

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een schitterend kaartje.
Groetjes Miranda

Juanita zei

Leuk dat je een super vakantie gehad hebt!
Ik had ook een lekker weekje in Holland.
Je kaartje is echt super, lekker zomers!
Liefs Juanita

Anita van Merode zei

Prachtige kaart. Zit waarschijnlijk veel tijd in zo te zien. Wat veel moois op te zien. Helemaal TOP.
Groetjes Anita

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Wendy zei

Welkom thuis Marga! Vakantie is er om even los van alles te zijn, dat is ook wel goed. Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. En wat is je kaartje schitterend, een heerlijk sfeertje. Werkelijk prachtig!
Groetjes, Wendy

roelie zei

wat een mooie zomers kaart heb je gemaakt marga

en daar is vakantie ook voor lekker even niks doen en het as ook wel erg warm hoor

gr roelie