maandag 27 mei 2013

You make me smile


Hoi hobbymaatjes, ondanks dat het lekker weer was buiten ben ik toch even gaan freubelen.
Vanmiddag deze Mo manning kaart afgemaak, wat een schatje hé.

De gebruikte materialen zijn:
Kaartkarton: wit
Srappapier is van magnolia
Afdrukje : Mo manning
Go- kreate mal
Spelbinders, ovaal, scalopped,swirl
Memorybox swirl en randje
Roosjes,plakparels en kant
Copicmarkers

De kleuren hiervan zijn:
 Huid: E000, E00, E01, RV21
Haar: E35, E33, E31. YR21
Jurk: YG11.YG07.YG17
Aarbeien:R24, R35, R37
SlippersR24, R35, R37,R20, R21, R000
Gras: YG91, YG93, YG95

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, een hele fijne avond,lieve groetjes Marga.

31 opmerkingen:

Richtsje zei

Met recht een schatje Marga!! Wat een fantastisch mooie kaart. Zo´n lief meisje en te samen met je geweldige kleurencombinatie en het bijzondere model is het een super creatie!

Groetjes Richtje

Corrie zei

Wat een schattig kaartje Marga
en dat stempeltje...zo lieffff

Groetjes Corrie

Bea zei

Prachtig kaartje in mooie kleuren Marga....

groetjes Bea.

Chantal zei

Jammie! Ik krijg gewoon trek in die heerlijke aardbeitjes Marga! Ik hoop maar dat ik ze straks weer als toetje mag eten. Ik kom helemaal in de stemming met deze kaart! En die lach op mijn gezich (make me smile) heeft helemaal geholpen! Prachtige kaart meis! lieve groetjes, Chantal

Anoniem zei

Heel mooi kaartje Marga,leuk zo als je de mallen heb gebruikt.Krijg je een heel leuk model kaart.
Echt schitterend.
Groetjes Jannie

Hermien zei

Wat een geweldig leuk kaartje, met dit weer krijg je ook zin in zomerse lekkernijen!

Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marga.

Liefs Riet.

Joke de Wit zei

Ik vind haar ook zo lief je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

jolanda zei

Heel mooi schattig kaartje

Scraptastische hobby zei

Wat een super leuke en lekkere kaart,
met die aardebeitjes, mmmm.... Heel mooi van kleur en mooie materialen gebruikt.
Groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Marga,
Je kaartje is schattig, dat afdrukje is erg leuk en je easelcard is ook weer toppie..
Liefs van Ans

marian zei

Hallo Marga.
Deze kaart past heel mooi bij het mooie weer van vandaag.
Lekker vrolijke kaart.
groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wateen prachtige kaart Marga. Superleuke stempel. Mooie mallen heb je gebruikt. Erg mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

Hanny zei

Wat een schatje is dit, zulke mooie kleuren en het afdrukje is zooo lief, mooi gemaakt Marga.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

nans'creablog zei

Een schitterende kaart Marga. Heel mooi papier en een leuk afdrukje. Hier word je vrolijk van.

Groetjes,
Nans

Karin zei

Wat een mooi kaartje Marga!
Gr. Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marga,wat een lieve kaart,die brengt een glimlach op mijn gezicht,zo leuk en vrolijk én ik krijg spontaan zin in aardbeien,hoe zou dat toch komen ;)...lieve groetjes Miranda

Doutzen zei

Hoi Marga,
Wat een gezellig kaartje is dit geworden.
Mooie kleurencombi en leuk model.
Liefs, Doutzen

Muuske zei

Mooie kaart,leuk model.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wauw Marga wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, ik vind het een toppertje, zo mooi.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Gr. Anja

Corrie zei

Hij is lief je kaart Marga, You make me Smile is maar al te waar.
Mooie kleuren, prachtig ingekleurd,de details maken je kaart een plaatje.
Lieve groetjes,Corrie

marion zei

wat een schitterend kaartje, liefs, Marion

Angela zei

You make me smile van dit kaartje Marga.... wat een dot!!! Het staat bol van de prachtige details en het DP is zooo toepasselijk!!! Een topper!!!
grt Angela

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldig leuk kaartje, met dit weer krijg je ook zin in zomerse Fruit! Volgende keer MELOEN ok?

Gr Antoinette

Dora zei

dit kaartje geeft inderdaad een glimlach op mijn gezicht, prachtig kaart. mooie combinaties die zo toepasselijk zijn.
groetjes

Josje zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt en wat is er veel op te zien

Anneke zei

wat een super mooie kaart Marga en leuke dingen heb je toegevoegd.
groetjes An

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart
ja echt suuuuuuuper

groetjes anneke

inge zei

Wat een prachtige easel Marga! Geweldig mooi gemaakt.

Groetjes inge

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtige vorm erg mooi gedaan!

Groetjes Ida