woensdag 16 mei 2012

Koester een mooi moment


Hoi hobbymaatjes. vanmiddag nog even heerlijk verder gefreubeld en dit is het resultaat. Het plaatje had ik al een tijdje terug ingekleurd en de sketch komt van de Nederlandse Kaarten Uitdaging http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/.Graag wil ik een gokje wagen om DT lid te worden,ik maak al jaren kaarten van verschillende technieken en maak ook kaarten voor Hobbyzine ,Jaarboek en het hobbyjournaalkrantje. En maak hiervoor ook de sketch. Op deze manier wil ik ook graag  anderen helpen en misschien kan ik wat toevoegen aan jullie team . De kaart doet mee met de wedstrijd van de N.K. U.

Het afdrukje is van Mo manning en het scrappapier is van Basic Grrey Marjolaine paper pad.Ook heb ik de nieuwe Memorybox mallen gebruikt, de Bistrolabel en de Elegant scrollwork en vele roosjes.

Ik heb voor deze kaart de volgende kleuren gebruikt:
Huid: E000, E00, E01
Haar: E11, E15, E17
Broek: N1,BG10,BG70, BG11
Trui/sokken: YG21,YG13, YG23

Ik wens jullie een fijne middag  en een gezellige avond, lieve groetjes Marga.

Kijkdoosje




Hoi allemaal, allereerst bedankt voor de hele leuke reacties op me klok en fotolijst,vond het erg leuk om jullie berichtjes te lezen. Vanmorgen heb ik een kijkdoosje gemaakt voor me jarige buurmeisje Luna die 6 is geworden.Ze komt zo uit school en kan het dan aan haar geven. Hobbymaatje Siw had deze als workshop op de club geplaatst.,http://magnoliaclub.clubs.nl/  Siw ik vond het erg leuk om te maken.


Tilda is ingekleurd met:
Huid: E000, E00. E01,R20, R22
Haar/ schoenen: E11, E15, E17
Jurk: Y11, Y02, Y13,R20,R21, R22
Bloem: R20, R21, R22,YR12, YG11,YG41, YG63

Het scrappapier is van Hideaway Premiun Paper Pad.

Ik wens jullie een hele fijne middag,ik ga wat stempelen ,zodat ik verder kan met kleuren vanavond.
Lieve groetjes van Marga.



zaterdag 12 mei 2012

Magnoliaklok



Hoi allemaal,gisteren was ik samen met Chantal bij Margreet om te freubelen. We gingen alle drie een klok maken. Het was een hele klus ,maar superleuk om te doen. Vandaag ben ik ermee verder gegaan met dit als resultaat. Supertrots ben ik hier op.

Het scrappapier wat ik heb gebruikt is van Maja desgin: Vintage Summer Basics 1922 en de magnolia's komen  uit een oudere collectie.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn
Tilda met rozen in haar hand
Huid E000,E00, E01, R20, R22
Haar- Schoenen E23, E25, E27
Jurk W0, W1,W2
Roos R81, R83, R85,BG93,BG96

Edwin met roos
Huid E000, E00,E01
Haar- schoenen  E41, E43, E44
Broek W0, W1. W2
Trui BG93, G80, YG 61
Roos RV91, RV93, RV95,BG93, BG96, BG99

Boom
Boom E43, E44, E47
Bloem RV91, RV93, RV95

Tilda  op het bankje
Huid E000, E00, E01
Haar E08, E09, E19
Broekpak R81, R83, R85, W0 ,W1, W2
Sokken W0, W1, W2
Roos, R83, R85, R89,BG93, BG96
Bank E43, E44, E47

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie een heel fijn weekend. Lieve groetjes van Marga.


vrijdag 11 mei 2012

Enjoy the beach



Hallo hobbymaatjes,super bedankt voor jullie leuke reacties op me geborduurde kaart. Top.!! Van de week heb ik een fotolijst opgepimpt met magnolia's ,3d plaatjes en schelpen  van het strand. Deze lijst heb ik speciaal gemaakt voor Margreet waar ik vandaag was samen met Chantal om iets speciaals te maken, dit is nog niet af,maar het was een super gezellige dag Margreet en Chantal.

  Deze magnolia's komen uit de nieuwste serie Summer memories.

De magnolia's heb ik ingekleurd met

 Tilda met anker:
 Huid :E000,E00, E01,R20,R22
Haar/schoenen/ touw: E41, E43, E44
Trui: N0.N1,R24, R27,R29

Tilda met verrekijker:
Huid E000, E00, E01
Haar/ broek/ schoenen: E41, E43, E44
Trui/ pet: B34, B37, B38,W00,W0, W1
Verrekijker: N1,N2, N3

Edwin met zeester:
Huid: E000, E00, E01
Haar: E41, E42, Y21
Trui / sokken:N0,N1, R24,R27, R29
Broek/ schoenen :B91, B93, B95
Zeester: YR20,YR21,YR23

Ik wens jullie een hele fijne avond en een super gezellig weekend. Lieve groetjes van Marga.





dinsdag 8 mei 2012

My Best Christmas Wishes


Hoi hobbymaatjes ,wat heb ik leuke reacties gehad op me geborduurde kaarten met stempels,heel leuk om te lezen bedankt hiervoor. Ook nieuwe hobbymaatjes erbij,welkom op me blog dames.
Deze kaart heb ik van de week gemaakt met een wat oudere plaatje van Janneke Brinkman, heerlijk even in de kerstsfeer. Het patroon komt uit het boekje van Sjaak van Went " Borduren als vanouds 3 "
Ik ga een rondje kaarten doen op clubs en blog,een hele fijne avond en lieve groetjes van Marga.

vrijdag 4 mei 2012

Twee geborduurde kaartjes met Tilda



Goeiemorgen allemaal,allereerst bedankt lieve hobbymaatjes voor jullie reacties op me vorige creaties. Helemaal top.! Deze keer geen scrapkaarten,maar geborduurde kaarten met Tilda's. Borduren doe ik af en toe ook erg graag.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Tilda in het water:
Huid: E000, E00, E01,R21, R22
Haar; E41, E43, E44
Jurk: B04, B05,B06
Broek: YG11,YG13,YG17

Tilda met roos in haar hand:
Huid: E000, E00,E01,R21, R22
Haar: E41, E42, E43
Broek: B05,B07,B09
Trui/ sokken: YG11,YG41,YG61
Roos: R21, R22

Ik hoop dat  de kaarten  in de smaak vallen. En verder wens ik jullie een hele gezellige en fijn weekend.
Lieve groetjes van Marga.

zondag 29 april 2012

Bureau kalender


Hoi hobbymaatjes, gisteren  was ik naar de clubdag van magnoliaclub( http://magnoliaclub.clubs.nl/  )en ik heb een onwijs gezellige dag gehad met andere clubmaatjes. Alles was super goed geregeld en we zijn verwend met een tas met hele leuke spulletjes. Heel leuk was het om andere clubmaatjes te ontmoeten. Na de koffie en gebak konden we beginnen met de bovenstaande project.
Meiden bedankt voor de hele gezellige dag,super was het .!!

Ik wens jullie een hele fijne avond en lieve groetjes van Marga.

Shoppen met Teddy Bea


Hoi Hobbymaatjes,wat heb ik vele leuke reactie gehad op me vorige kaarten,super bedankt hiervoor. Top.!! Vanmiddag dit kaartje afgemaakt met Teddy Bea. Zij is heerlijk wezen shoppen.! Deze kaart doet met de Teddy Bo challenge.

De kleuren die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Huid: E33, E35, E37
Muts: R00.R20, R30,RV23,RV25, RV29
Jurk:RV23, RV25, RV29
Tasjes E44,BG96,E87,RV23, RV25, RV29,R00,R20,R30
Sjaal /schoenen: E50, E51, Y23

Het scrappapier is van Glitz Paper Pack Pretty in Pink

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige middag . Lieve groetjes van Marga.

woensdag 25 april 2012

Happy Children









Hoi Hobbymaatjes, wat een weer buiten hé regen.!! Ik wil jullie bedanken voor de reacties op me vorige kaarten. Deze drie kaarten heb ik gemaakt voor Hobbyjournaal krantje nr 86,dit krantje is uit nu en kan eindelijk deze schatjes aan jullie laten zien.

De drie dubbele easelkaart doet mee met de wedstrijd van Duymelot .
Ik wordt grote zus doet mee met de wedstrijd van Krea Teja.

Voor de driedubbele easelkaart heb ik de volgenede kleuren gebruikt:

Baby Edwin: Huid E000,E00,E01
Pakje: BG70,BG11, BG72
Kroon / slofjes : YR21, YR23,YR24
Baby Tilda:
 Huid E000, E00, E01
Haar E50, E23, E25, E27
Jurk:G000,BG10, BG11
Strik/ speen: R20, R22
Kroon: YR21, YR23, YR24

Easelkaart met Tilda:

 Tilda met dekentje: Huid E000,E00, E01
Haar: E44,E47. E49
Jurk/ dekentje: E11, E13, E15, G00, BG10, BG11
Slofjes: E11, E13, E15

Knuffeltje met Tilda:

Huid: E000, E00, E01
Haar E44, E47, E49
Jurk/ slofjes: Y23, Y26. Y28
Strik/ slofjes: G00,BG10, BG11
Beer: W00, W1, W3

Het scrappapier is van My Mind's Eye Be Amazins. 
De beschrijving van de kaarten vind je terug in de hobbyjournaal krant 86.

Ik wacht jullie reacties af op deze drie kaarten. 
Verder wens ik jullie een hele fijne avond ,lieve groetjes van Marga 












maandag 23 april 2012

Heerlijk aan het dansen


Hoi hobbymaatjes, wat een leuke reacties heb ik gehad op me vorige kaarten. super bedankt hiervoor.!.Vanmiddag eerst even naar de kapper geweest en hobbywinkel en dacht geen tijd over te hebben voor de hobby. Ik kon het niet laten vanmiddag dit lieve danseresje op de kaart geplakt. Wat een schatje hé.

De kleuren had ik niet opgeschreven,sorry hiervoor. Het scrappapier is van Maja Desgin Fika.

Ik wens jullie een hele fijne avond en voor straks eet smakelijk

Lieve groetjes van Marga.