Goedemiddag hobbymaatjes,wat leuk dat je volger bent geworden Bernadet en alle hobbymaatjes bedankt voor jullie bezoek en reactie op me zakdoekdoosjeskaart en tasje.Vanmiddag heerlijk aan de freubel gegaan met twee verschillende stempels, een is uit de serie Mo Manning en de andere van Magnolia.Beide erg leuk om te kleuren.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Mo Manning:
Huid: E000, E00, E01
Skipak: G00,BG10, BG11
Sjaal/wantjes: B91,B93, B95,R39, R59
laarzen: W0,W1, W3
Tilda:
Huid: E000,E00, E01
Haar: E41, E43, E44
Jurk: G00,BG10, BG11,B91,B93, B95,
Muts: B91, B93, B95,R39, R59
Schoenen: W00, W0, W1
Kerstbal, R39, R59,W0,W1
Het scrappapier is van Echo park Winter park.
Ik ga zo aan het eten beginnen en wens jullie een hele fijne en gezellige avond.
Lieve groetjes van Marga











